Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Idag kände min sambo lillkillen sparka första gången :) så mysigt!
På mitt UL så sa hon att moderkakanlåg vid framväggen och att jag därför kommer ha svårt att känna sparkar :(
På mitt UL så sa hon att moderkakanlåg vid framväggen och att jag därför kommer ha svårt att känna sparkar :(
Jag har också moderkakan i framvägg, kände bebisen i v13-14 första gåmgen. Var bara för någon dagsen den kändes i framsidan på magenv 20. Annars har d varit som en ring runt magen man käntden
Har också haft moderkakan i framvägg de tidigare graviditeterna och ändå känt i väldigt olika veckor, vecka 14 som tidigast och vecka 21 som senast. Denna gången har jag moderkakan på sidan och kände nog kring vecka 20.. går in i vecka 24 idag och nu känner jag bebisen röra sig varje dag. Barnen och maken kan också känna och ibland ser när han bökar på :)
Någon annan som är riktigt trött och orkeslös på dagarna? Är helt död vissa dagar och skulle bara vilja sova hela dagen. Är i vecka 21 så man tycker ju den värsta tröttheten borde vara förbi? Har en tvååring och jobbar heltid så bara det tar ju mycket på krafterna. Tar inget järntillskott men funderatt på att köpa för att se ifall det blir bättre? Hade bra hb sist jat var till rådgivningen så då kändes det inte aktuellt.
Någon annan som är riktigt trött och orkeslös på dagarna? Är helt död vissa dagar och skulle bara vilja sova hela dagen. Är i vecka 21 så man tycker ju den värsta tröttheten borde vara förbi? Har en tvååring och jobbar heltid så bara det tar ju mycket på krafterna. Tar inget järntillskott men funderatt på att köpa för att se ifall det blir bättre? Hade bra hb sist jat var till rådgivningen så då kändes det inte aktuellt.