• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • KossanMuu
    choklaa skrev 2014-02-17 07:47:34 följande:
    Kalleanka: kan vara så att hon räknat fel. Men hon sa då vi endast hade samlag pga arbete kom i vägen den 20/1 och den 7/2 så sa honatt jag måste ha blivit gravid 20-23/1 för annars hade de inte synts något på graviditets testet heller

Ibland tar det lite längre tid för ägget att fästa så det behöver inte betyda något dåligt <3
    ♥ 14 februari 2010 ♥ 27 september 2012 ♥ BF 2 oktober 2014 ♥
  • Annie24

Tog sedan det här testet som jag sen packade in och gav sambon i alla hjärtans dags present :)

• MissLis
    Knitting Angel: vill du vara snäll och lägga både bildtråden och bf-tråden i trådstarten? Så de är lätta att hitta igen när man vill Glad
  • choklaa

Får fråga er, känner ni av kullan (livmodern) närmiljö känner nere vid tjejmagen?

Väntar nr två och kände inte av att med ettan att de var svullet/hårt ner till så här tidigt.

• majamys

Jag tror att jag ignorerar att jag är gravid just nu, så här när jag inte vet om jag är det eller inte. Det var ett SÅNT BAKSLAG när det inte syntes annat än fostersäcken på VUL förra veckan, då sedan dess har jag bara gått på tomgång och inte brytt mig nämnvärt. Problemet är ju att som diabetiker så BORDE man ju bry sig om man så mycket som misstänker att man är gravid. Åååh vad jag längtar till nästa veckas UL så jag vet säkert :(

• choklaa

Majamys:
    Vilken tur att du fick ett nytt ul så snart. Själv får jag vänta 3 veckor knappt.
    Var på vul i onsdags och man såg bara säcken.

Svar på tråden BF Oktober 2014