• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • tjej93

hahah samma här!! Jag grinar 1-2 gånger om dagen, för vad som helst! i förrgår kände jag mig lite febrig och såfort min sambo sa "hur mår du?" Så började jag gråta floder :)

• Singoalla78
    tjej93 skrev 2014-02-16 15:47:51 följande:
    hahah samma här!! Jag grinar 1-2 gånger om dagen, för vad som helst! i förrgår kände jag mig lite febrig och såfort min sambo sa "hur mår du?" Så började jag gråta floder :)
    hahahaha, japp samma här...jag blev väldigt stressad över en händelse igår kväll, tänkte att nu ska denna stress framkalla Mf.....har grinat hela dan här å somnade utmattad...min väninna tröstade mig med att kvinnor får barn i krig å om inte det är stressande så vette tusan vad..det finns ju faktiskt dom som inte vill bli gravida å vilken stress det måste innebära ju, men skulle det vara så lätt sa hon så skulle vi inte behöva abort kliniker, det tröstade mig en stund, men nu gråter jag igen....tänk så stressade jag ihjäl bebis Gråter
  • Mammatillnoah

Hej hittade er bildtråd och blev lite nyfiken. Plussade 9 februari men vet inte vilken vecka jag är i men troligen vecka 8 nu. Skall på vul den 27 så hoppas på svar då, 2 barnet har en son född 2011. Känns lite jobbigt denna gravideteten då jag inte har ett minsta lilla symptom men hoppas ju att allt är som det ska

💜 Noah💜
  • MIKD
    Mammatillnoah skrev 2014-02-16 17:16:31 följande:
    Hej hittade er bildtråd och blev lite nyfiken. Plussade 9 februari men vet inte vilken vecka jag är i men troligen vecka 8 nu. Skall på vul den 27 så hoppas på svar då, 2 barnet har en son född 2011. Känns lite jobbigt denna gravideteten då jag inte har ett minsta lilla symptom men hoppas ju att allt är som det ska
    grattis till ditt Plus Skrattande
  • karpas

Plussade på alla hjärtans dag Glatt överraskade vart vi eftersom vi fått äta hormoner tidigare med två av våra tre barn. Vi har tre flickor födda 02,04 och 09. Är i v.6 enligt FLs kalender och längtar tills vi får berätta för våra tjejer att de ska få ett syskon, men även till våra andra släktingar och vänner. Kommande 6 v får gärna gå fort och att skruttet får stanna kvar där inne.

• karpas

Läser att många mår illa och spyr. Jag har inte mått illa med någon av mina tre tjejer. Verkar vara lugnt nu också så det är nog en fjärde tjej i magen

Har ni haft någon skillnad på pojk och flick graviditeter?

• Yarrow
    KossanMuu skrev 2014-02-16 14:55:50 följande:

Inboxade igen i morse. Kom det inte heller fram? Isf kanske du kan prova inboxa mig så svarar jag dig
    Adnamaa skrev 2014-02-16 18:39:33 följande:
    Yarrow jag har skickat meddelande till dig! Har du fått?

.

Adnamaa skrev 2014-02-16 18:39:33 följande:
    Yarrow jag har skickat meddelande till dig! Har d

Japp :) Jag har fått era mail och svarat hoppas jag :)

Svar på tråden BF Oktober 2014