• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • majamys

choklaa: får man säga att det är skönt att någon annan också upplevt samma sak? :) Jag var också i onsdags, då i vecka 5+5. Vilken vecka var du i då när VULet togs?

• tjej93

hahah nu börjar jag själv märka mina humörsvängningar! Blev skit sur inombords när tjejen på Apoteket fråga om jag behövde hjälp när jag försökte smyga runt hyllorna och googla på vilka halstabletter som är okej att äta! Ville verkligen inte erkänna för henne att jag är gravid då jag bor i en mindre stad... Men jag antar att hon har tystnadsplikt iaf :)

• MIKD
    Sara84 skrev 2014-02-17 11:02:31 följande:
    GRATTIS!!!! Jag kommer också smyga ner på lunchen och köpa mig ett CB digital :) Haha!
    Tack!! =)
  • Lilly Jk

Såg att det stod om FB grupp.

Vill bara säga att det redan fanns en :)

Kan man slå ihop dessa?

Lillfis 19/3-2013
  • Majspinglan
    Bonebag skrev 2014-02-16 19:15:33 följande:
    Dessa hormoner, jävlar jag hatar dom. Är så irriterad/arg hela tiden för absolut ingenting. Försöker va glad men de funkar lixom inte...... Stackars gubbe jag har :/

Mina hormoner har börjat spöka dom med, och så en kombination av trötthet gör det ju snäppet värre.
    Har mindre tålamod med sonen nu men å andra sidan kan det vara bra, för han tramsar på alldeles för mycket nuförtiden:p.. Nu kan han inte tramsa lika länge innan tålamodet är slut.

Får se hur sambon pallar med mitt korta tålamod, som nu är ännu kortare;)
  • Majspinglan
    Sara84 skrev 2014-02-17 09:17:33 följande:

Hur mår ni andra idag?

Jag mår såå illa och känner mig dödstrött.. magen är inte enbart svullen på kvällarna längre, utan även på morgonen :)

Någon efterlyste bildtråden?

Här är länken igen: www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Uppdatera gärna med bilder på era fina Plus och era växande Gravid :)

Kram!

Här mås det bra, men är väldigt trött och energin är slut lagom tills man komma hem, då man behöver den som mest=/

Önskar att tiden kunde gå fortare bara, vill ju att det ska börja synas snart;) Hehe
  • SysterAnna

Jag mår mycket bättre idag :) Kunde gå upp och äta lite frukost innan illamåendet kom. Tog en tablett då och nu mår jag prima! Känns som en sån där skön dag. Ska bara låta sonen sova middag och sedan väntar lekplatsen i solen. Ha en bra dag allihopa! 

• choklaa

Majamys hon sa att. Jag är antingen 5+3 då eller 6+3 men tror att 5+2 stämmer bättre men hon sa på ett ungefär att jag är någonstans mellan de två.

Svar på tråden BF Oktober 2014