Inlägg från: mitthemligajag |Visa alla inlägg
  • mitthemligajag

BF Oktober 2014

Jag har gjort ringtestet ett flertal gånger! Alla gånger utom två har visat pojke! Jag tror på pojke, visar sig på torsdag :)

• mitthemligajag
    Aftonstjärna skrev 2014-05-05 06:10:03 följande:
    Min kompis hade en stor hög med tvätt i badrummet och konstaterade att den är perfekt att lägga bebisen på när man själv ska gå på toa. Positive thinking Skrattande
    bf 23/10
    Mysigt att lägga den på en hög lortiga trosor kalsonger och annat hahaha stackars bebis haha
  • mitthemligajag
    SC11 skrev 2014-05-05 13:00:40 följande:

Vi har vart på rul idag! Blev flyttad till 27/9 men vill gärna vara kvar här ;) Allt såg bra ut!! Vi kollade inte kön.

Åh grattis till ett lyckat ul!! Och va skönt att bli framflyttad! Aviiiis
  • mitthemligajag

Idag mår jag verkligen s k i t, kissar konstant och kisset känns grumligt, haft så sjukt ont på ett ställe långt ner till höger halva natten samt att det har stuckit knivar i mitt blygdben och ena skinkan.... På allt detta är jag hela galet dålig i magen och huvudvärk.... Bokat tid för uvi test imorn kl 10.... Är inte de skadligt om man har uvi gravid?

• mitthemligajag
    finessenn skrev 2014-05-06 17:32:21 följande:

Hej hörrni! Jag hänger på här. Jag och min pojkvän var på rul idag och allt såg fint ut. Vi trodde vi var i vecka 19+1 men det visade sig att vi var i 17+3. Det var en pigg och aktiv krabat som bökade runt där inne mest hela tiden. Pågrund av det kunde inte bm se vad det var för kön, något vi hoppats på att få veta. Är det någon som vet om man har möjlighet att få komma tillbaka och göra ett till ul? Eller måste man söka sig till en privatklinik? Tacksam för svar :)

Åh va skönt att allt gått bra och som sagt, välkommen hit :) drygt att bli tillbakaflyttad... Hade du koll på din ägglossning när du blev gravid? :) jag såg att någon ställde exakt den frågan till fls barnmorska här igår och fick svaret nej, man får endast göra ul pm

Man har remiss och de får man enbart för medicinska skäl!

Är på 18+2 idag och ska göra ultraljud på torsdag, åhhh vi vill ju så gärna se könet!!!
  • mitthemligajag
    Härärjag skrev 2014-05-07 12:59:34 följande:

Hej tjejer!

Försökt få in en bild i bildtråden men lyckas inte. Hoppas det är ok att posta den här smile1.gif

Är i v 16+4 idag, kommit in i en period där jag bara är orolig och analyserar minsta lilla. Tycker magen växer för lite. På bilden är jag kissnödig och översta bilden är för en vecka sedan och understa idag. Har den växt något?

Förstår att det kan vara svårt för er att se och svara smile5.gif dum som jag är laddade jag ner två appar idag som jag använt tidigare för att hitta hjärtljud. Men nej jag hittar ingenting!

Önskar man kunde slappna av! php8eiCyb58352.jpg

Den Har ju växt super mycket!!!! I just detta läget skulle du haft en dobbler, jag köpte min i vecka 13 någon gång och har lyssnat vid 3 tillfällen då jag varit såå orolig!! Då har den varit perfekt! Men den har verkligen växt och snart kommer de säga poff ;)
  • mitthemligajag

De är så olika de där med livmodern och magen, min syntes från vecka 11 och den är så skarp! Nu i v 19 snart 20 har jag världens knöl som står ut väldigt mycket och sträcker sig nästan upp till revbenen när jag är kissnödig, den syns när jag har kissat med men då är den strax över naveln och intr lika Putig, min kompis som ska ha barn i början av september känner inte sin livmoder alls och den syns inte heller, inte heller hennes bm kunde känna den för den är så långt bak :) jätte olika

• mitthemligajag
    mitthemligajag skrev 2014-05-07 16:04:54 följande:

De är så olika de där med livmodern och magen, min syntes från vecka 11 och den är så skarp! Nu i v 19 snart 20 har jag världens knöl som står ut väldigt mycket och sträcker sig nästan upp till revbenen när jag är kissnödig, den syns när jag har kissat med men då är den strax över naveln och intr lika Putig, min kompis som ska ha barn i början av september känner inte sin livmoder alls och den syns inte heller, inte heller hennes bm kunde känna den för den är så långt bak :) jätte olika

V 16 eller nått sånt, kvälls bild
  • mitthemligajag

Bilden blev upp och ner då.... Jag hade för den delen uvi så dom skickade ngn odling, feber hade jag också... Suck :(

• mitthemligajag
    Lillium skrev 2014-05-08 07:23:17 följande:

Lycka till alla som ska på rul och grattis till alla er med lyckade rul! Är fortfarande i en lyckobubbla från i måndags :) så häftigt att få se henne och att allt var bra!

Tack! Jag är så himla nervös!!!! Ska försöka ta mig samman på jobbet idag, känner mig helt ivrig hehe!! Igår hade bebis gymnastik i magen så jag fick med på film!! Åh nu börjar de bli på riktigt!! Jag är så glad idag!!

Lycka till alla andra kraamasisar
Svar på tråden BF Oktober 2014