BF Oktober 2014
Kom igen nu alla bebisar!! Jag bowlade ut ungen jag ;) värkarna startade bara några timmar efteråt hehe!
Kom igen nu alla bebisar!! Jag bowlade ut ungen jag ;) värkarna startade bara några timmar efteråt hehe!
Grattis till alla nya bebisar! Hoppas att ni som väntar inte behöver vänta länge till.
Finns det någon tråd där vi kan fortsätta prata bebisar eller ska vi fortsätta här? 
Grattis till alla bebbosar!
Livet här hemma och mysigt men ärligt talat ganska så jobbigt också, inte bara rosa fluff och bebisbubbla... Mjölken har runnit till och brösten gör såååå ont!!
Jag behöver en bebis tråd så man kan få lite tips och tankar... Hinner eventuellt fixa de imorrn om de inte finns ngn, om inte ngn annan redan gjort en dvs?
Nej spädbarn är ju faktiskt mest jobbigt och allt där omkring, men mycket kärlek får man och all möda och sjukt jobbiga är värt det!!
Undrar om jag kommer tycka det är lika hemskt denna gången i början som sist, men som tur är vi olika och även så bebisarna är individer. En del mammor verkar tycka att allt är enkelt och att deras barn mest sover de första månaderna, någon som haft en enkel bebis och första tid?
Idag har jag bf+2 och har endast molande värk, illamående och knappt sovit sen kl.4. Har massor av stickningar längst ner och nästan längtar lite mer och mer efter värkarna.

Här är min älskade pojk. Kom i torsdags. 3738gr och 51 cm lång. Inatt är första natten man får lite sömn haha <3
camilla3614.vimedbarn.se/category/forlossningen
här är min fl berättelse om någon vill läsa! Lite små varning för den var inte rolig, men de är ju såååå värt det och jag hade gjort om de alla dagar i veckan för att få just lillan!
Ut och spela bowling med er!!
Hoppas på precis vad som helst nu, nymånar och hallonbladste eller vad som helst... Har ont lite överallt men inga värkar eller något som gör nån nytta...
Vår bebis är lite skum, den har legat med ryggen på vänster sida i månader, nu plötsligt har den vänt sig och lagt sig med ryggen åt höger två gånger på en vecka, låg så lördag-söndag, tillbaka till vänster måndag-tisdag, nu ligger den till höger igen...?? Tycker att den borde vara mer stilla nu... Och tycker framför allt att den borde komma ut nu! :)
Grattis till nya bebisar!:) Våran lilla blir 2 veckor imorn, helt otroligt vad snabbt tiden går
Tack så mycket! :)
Men tänker ärligt säga att jag är en av dom.som inte känner babylycka, utan ångest och panik och mår inte alls så bra. Tyvärr :(
Grattis till bebisarna :)
Är de någon som inte fått sin bebis än?:)