Inlägg från: mitthemligajag |Visa alla inlägg
  • mitthemligajag

BF Oktober 2014

Hej! Är gärna med här, helt nyplussad;) fick 1-2 på digitalt! Borde vara i 4+6 idag:) endaste symtom är huvudvärk sedan tre dagar, har aldrig annars huvudvärk så de är väl ett tidigt tecken

• mitthemligajag
    mitthemligajag skrev 2014-01-25 16:41:46 följande:

Hej! Är gärna med här, helt nyplussad;) fick 1-2 på digitalt! Borde vara i 4+6 idag:) endaste symtom är huvudvärk sedan tre dagar, har aldrig annars huvudvärk så de är väl ett tidigt tecken

Menar 3+5!! :D
  • mitthemligajag

Alltså, min mensvärksliknande känsla är helt galen, ont ända in i ryggen. Håller på typ 2 min sen släpper de... Kan de vara såhär?? Orolig

• mitthemligajag

BF lista

September  
    29 c0ockiee, Tumba (Stockholm)

Oktober  
    1 SC11, andra barnet,  
    1 jojjan, 33år, andra barnet, 
    1 LittleS, 26 år, första barnet, Småland
    2 Knitting Angel, 27 år, andra barnet, Eslöv (Skåne)  
    2 Tingeling, 29 år tredje barnet Karlskoga
    2 KossanMuu, 27 år, tredje barnet, Malmö  
    2 mymmlan, andra barnet 
    2 unicorn, 25 år, första barnet, 
    2 ÄppelPeppel, 3 Irmeline, 30+, andra barnet, Uppsala 
    3 SysterAnna, 25 år, Göteborg  
    3 Sicilien, 30 år, andra barnet,  
    3 Jennifer,19 år, första barnet 
    5 L1977, tredje barnet,  
    5 Emma90, 24 år, första barnet, Malmö 
    6 Shibby, 23 år, första barnet, Stockholm 
    6 Lillium, andra barnet 
    6 Knytet, andra barnet, Göteborg
    7 tasirvio, 27 år, första barnet, Södra Finland 
    7 nervös01, 21 år, första barnet, Örebro
    8 Kroa, andra barnet (dotter född 31 maj 2013 innan), 21 år, Skaraborg 
    8 Mitthemligajag,  1a barnet, 22 år, Dalarna
    8 sessan,
    8 ylva12, andra barnet
    9 Mmalin, andra barnet (dotter född i mars 2011), snart 37 år 
    10 Yarrow, 30 år, andra barnet, Göteborg
    12 jonie, 31 år, andra barnet

• mitthemligajag

Har någon kramp liknande känsla i magen som började i förrgår, som en stark mensvärk som kommer, håller i sig i en minut och sen försvinner den. Kommer mest på kvällen när jag slappnar av... Känns lite som sendrag på sidorna av magen.... Blev livrädd först och trodde de va mf på gång! sen läste jag att de kan vara växtvärk, ngn som har lika? samt lite ont i ländryggen, känner mig trött och sliten i ryggen.

• mitthemligajag
    MeEmmA skrev 2014-02-01 15:51:37 följande:

Min mage är så uppblåst och svullen att det är obekvämt med mina byxor (som i vanliga fall e för stora), är det normalt att man blir så svullen?

Har två barn sedan tidigare, men såhär trött har jag inte heller varit med om att jag varit dom två ggr. Blir orolig att dwt kanske e nått konstigt.

Jag har precis likadant, får så ont på em, magen blir som en ballong :(
  • mitthemligajag

Vecka 6 idag och inte ett dugg illamående, peppar peppar, har tidigare blivit "spiralgravid" som 16åring och gjorde abort, där kan vi snacka spya från morgon till kväll... Så jag hoppas jag har bättre att vänta denna gång :) när började ni må illa ni som redan har barn?

• mitthemligajag
    Kroa skrev 2014-02-04 18:40:37 följande:
    Jag har för mig att ingefära kan sätta igång sammandragningar osv, så man ska inte äta/dricka det för att de kan starta en förtdidig förlossning eller missfall? jag har ingen som helst vetenskapligt fakta på det, men tror jag fick höra det från något håll när jag väntade första barnet.
    Jag läste i min gravidapp att ingefärs te kan lindra illamående
  • mitthemligajag
    Förväntansfull1990 skrev 2014-02-06 00:01:54 följande:

Jag plussade idag efter ca 15 försök :) Är ett antal dagar över bim så var ingen tvekan när det super starka strecket dök upp till min stora förvåning! Äntligen :D

Grattis!! :) !!!!
Svar på tråden BF Oktober 2014