BF Oktober 2014
Hej! Är gärna med här, helt nyplussad;) fick 1-2 på digitalt! Borde vara i 4+6 idag:) endaste symtom är huvudvärk sedan tre dagar, har aldrig annars huvudvärk så de är väl ett tidigt tecken
Hej! Är gärna med här, helt nyplussad;) fick 1-2 på digitalt! Borde vara i 4+6 idag:) endaste symtom är huvudvärk sedan tre dagar, har aldrig annars huvudvärk så de är väl ett tidigt tecken
Alltså, min mensvärksliknande känsla är helt galen, ont ända in i ryggen. Håller på typ 2 min sen släpper de... Kan de vara såhär?? Orolig
Kan någon från datorn fylla i listan, mitthemligajag, 22 år, bf 6/10, 1a barnet :)
Har någon kramp liknande känsla i magen som började i förrgår, som en stark mensvärk som kommer, håller i sig i en minut och sen försvinner den. Kommer mest på kvällen när jag slappnar av... Känns lite som sendrag på sidorna av magen.... Blev livrädd först och trodde de va mf på gång! sen läste jag att de kan vara växtvärk, ngn som har lika? samt lite ont i ländryggen, känner mig trött och sliten i ryggen.
Min mage är så uppblåst och svullen att det är obekvämt med mina byxor (som i vanliga fall e för stora), är det normalt att man blir så svullen?
Har två barn sedan tidigare, men såhär trött har jag inte heller varit med om att jag varit dom två ggr. Blir orolig att dwt kanske e nått konstigt.
Vecka 6 idag och inte ett dugg illamående, peppar peppar, har tidigare blivit "spiralgravid" som 16åring och gjorde abort, där kan vi snacka spya från morgon till kväll... Så jag hoppas jag har bättre att vänta denna gång :) när började ni må illa ni som redan har barn?
Jag plussade idag efter ca 15 försök :) Är ett antal dagar över bim så var ingen tvekan när det super starka strecket dök upp till min stora förvåning! Äntligen :D