Inlägg från: mitthemligajag |Visa alla inlägg
  • mitthemligajag

BF Oktober 2014

Min lust är verkligen så himla på topp!! Vi har inte sex hela tiden,men annat! Tycker att det känns jobbigt och obehagligt att ha sex, några gånger har jag fått ont i magen efteråt och de gör att jag inte vill! Men lusten är de inget fel på och vi myser på alla andra sätt vi kan, varken jag eller han klagar på de hehe ;)

• mitthemligajag
    SysterAnna skrev 2014-04-04 22:58:38 följande:

Suck... Ny blödning ikväll igen... Denna gången väldigt lite och mörkbrunt. Har inte haft särskilt ont. Ringde sjukvårdsrådgivningen som kontaktade gynakuten åt mig. Ska in imorgon på kontroll. 

Men vad jobbigt.... Skönt du får komma in och kollla ändå, vilken vecka är du i? Uppdatera oss gärna sen, lycka till
  • mitthemligajag

Har fått massa stickningar i magen tunt livmodern och upp vid naveln, känns konstigt på ngt vis! Ngn som har samma eller vet vad de är? Jag har haft växtvärk och de är inte alls samma...

• mitthemligajag

15+0 här idag! Äter fortfarande tabletter på morgonen för att inte kräkas annars blir hela dagarna förstörda :p annars mår jag så mycket bättre, har också fått en kula nu! Somnar hela tiden direkt jag lägger mig i soffan eller sängen, vaknar jätte tidigt :)

• mitthemligajag
    jonie skrev 2014-04-14 15:24:39 följande:

Då har vi samma dag mitthemligajag smile1.gif
    Har en blogg men har inte skrivit sen januari.. Kanske får ta tag i det där smile1.gif

Ja de får du göra för jag vill läsa!!! Åh vad kul ;) ska ni kolla kön?
  • mitthemligajag
    bf skrev 2014-04-14 18:28:39 följande:

Idag var jag äntligen på mitt första ul! Har varit orolig då jag inte känt något under ett par veckor. Det visade sig vara en väldigt pigg liten där inne :D bf 25/10 så alltså så är jag i v 12+2 :) sååå kul!

Jag bor i Göteborg och är 23! Mitt första barn :)

Va kul grattis grattis!!! :)
  • mitthemligajag
    jonie skrev 2014-04-14 19:31:31 följande:

mitthemligajag: Ja jag vill veta, är så himla nyfiken smile1.gif Frågade sist med. Ni då??
    Jag bloggade massor när jag väntade sonen men sen har det inte blivit så mycket ;) men adressen är iaf joniesbebisverkstad.blogspot.com Tror jag... ;)

Jo vi ska absolut kolla! Vi Kan inte hålla oss alltså och ser ingen fördel med de heller ;) skönt Att kunna förbereda sig lite, ja men de är ju jätte kul att blogga, tanken var väl först mer att jag bara skulle blogga för min egen skull så jag kunde jämföra och titta tillbaka och för mina närmaste, typ mamma som

Inte bor här! Men sen fick jag många fler läsare än väntat så nu har de blivit lite allt möjligt ;)
Svar på tråden BF Oktober 2014