Inlägg från: mitthemligajag |Visa alla inlägg
  • mitthemligajag

BF Oktober 2014

jonie skrev 2014-05-08 13:24:46 följande:

Idag fick vi se en alldeles perfekt och söt liten bebis!! Så underbart. Blev flyttad 8 dagar (vilket är konstigt då jag vet när jag hade ÄL och bara hade sex då, men men :)) så enligt RUL har jag bf 4/10 stället för 12/10. Kommer nog gå mest efter 12:e dock smile1.gif

Hon var inte helt hundra men tror att det är en lillebror på väg smile1.gifphpjje04g64121.jpg

Grattis! Vi blev med flyttade bakåt, vi trodde framåt! Men nu plussade vi samma dag som bebis ska ha blivit till enligt rul hehe!
  • mitthemligajag
    swallin skrev 2014-05-08 13:41:26 följande:

Grattis :) vet du hur lång bebisen är? Är lite nyfiken för vi har bf 5/10 och igår sa bm att bebisen var 18.5 cm tyckte det lät så långt haha....
    Hon sa att våran också var lång! Hon var också 18,5 :)
  • mitthemligajag

Lycka till alla! De är helt fantastiskt!!!!! Kom ihåg att fråga alla frågor, jag blev så ivrig tagen och nervös att jag glömde massor av saker jag ville veta,

• mitthemligajag
    jonie skrev 2014-05-09 07:24:28 följande:

Hur gör ni andra som blir flyttade? Jag tänker nog fortfarande bf som 12/10 som är utifrån ÄL och sex smile1.gif Går ni andra på nya bf?

Jag vet inte alls hur jag ska tänka:p om vi går efter rul så har jag blivit gravid och plussat på samma dag och de är ju rent omöjligt :p
  • mitthemligajag
    unicorn skrev 2014-05-11 22:30:24 följande:
    Jag är på exakt samma dag som dig och har också supermycket sammandragningar. Har haft det sedan vecka 15 någon gång men börjar bli mycket mer och längre nu. Tycker också det är jätteobehagligt, ska ringa MVC imorgon och fråga om jag kan få komma in och ta ett prov på UVI. 
    Det var ju en stor anledning att jag gjorde uvivtest förra veckan! Och uvi var det trotts att jag inte hade några sånna smärtor när jag kissade, så åk och kolla!
  • mitthemligajag

Grattis till lyckade rul!

Har ni börjat förbereda ngt? Jag vill gärna göra ngt haha men jag vet inte vad... :p ändå känns de som om jag se massor jag måste sy och grejja med! Kanske bara känns för tidigt i vecka 20,

• mitthemligajag
    Tamara skrev 2014-05-13 21:19:47 följande:

Suck. Ska på bröllop i Pingst, det är ju jättetrevligt men det är ju alltid svårt med vad man ska ha på sig och hur svårt är det inte som gravid?

Kommer vara i v.24 då och jag har redan rejäl mage. Vill inte köpa en dyr klänning för en kväll men samtidigt måste jag ju ha en fin klänning.

Kollat runt massor på nätet men usch vad svårt det är och nu är det ju bara 3,5 v kvar.

Någon som har tips?

Tycker de är så himla fint med vanliga slappa långklänningar, finns massvis på h&m som biode fungera såvida du inte hunnit bli jätte stor tills dess :) kolla bara så "midje linningen" sitter över eller under Maggisen

Älskar denna! m.hm.com/se/product/26353

m.hm.com/se/subdepartment/LADIES&Nr=4294952740#items

m.kappahl.se/article/klanning_628032
  • mitthemligajag

Vi köpte precis en maxicosi cabrio fix med både maxicosi åkpåse samt bas bara använd några månader av en bekant... Allt inköpt föe nästan 4000 för inte ens ett år sedan och vi fick allt för 1700! Himla böjd! Passar perfekt på vår bugaboo buffalo också :)

• mitthemligajag
    choklaa skrev 2014-05-17 07:20:51 följande:

Underbart systerAnna.

Så jobbigt känner jag att bebis inte kan biffs och säga typ här är jag blir tokig. Dessutom att sitta i bil och i Göteborg hela dagen kommer inte göra Saken bättre funderade på att gå in och köpa en doppel på teknik magasinet

Är de spring på g? Vi åkte hela vägen från dalarna till Gbg igår för Göteborgsvarvet
Svar på tråden BF Oktober 2014