Inlägg från: Mymmlan |Visa alla inlägg
  • Mymmlan

BF Oktober 2014

Jojjan! Håller båda tummarna och skickar pepp och hoppas. Låt oss veta hur det går för dig. Jag säger som de andra, det är ju vanligt och måste inte vara farligt med blödningar.

• Mymmlan

emma90, jag kände inte något alls under min förra grav, inte förrän han börjde sparka. I v18 hade jag fortfarande någon sorts misstanke att jag kunde vara skengravid

• Mymmlan

Ojoj vad det skrivs flitigt här! Hinner ju knappt läsa igenom

Välkomna alla nya!

Och stackars er med foglossning! Lider med er

Träffade min bästa kompis idag på väg till förskolan med killen och kunde inte låta bli att berätta trots att jag lovat min man att vänta till v12. Men herre Gud! V12! Det är ju jätte långt dit!

• Mymmlan

Grattis alla nya!

Har fortfarande inga direkta symptom mer än vagt illamående och så gör mina tuttar så sjukt ont! Som när man ammade och var mjölkstinn typ.

• Mymmlan

Jag känner likadant! Bara längtar efter att det ska bli lite mer säkert och efter att få berätta! Men insåg här om dagen att jag måste berätta för närmsta kollegan här i veckan. Vi planerar en konferens i Barcelona i sep. och då kommer jag inte få flyga

• Mymmlan

Ja verkligen väntans tider. Jag längtar nog mest (efter bebis så klart) efter sparkar. Tyckte det var galet mysigt sist. Lite avis för jag har tre nära vänner som ska ha i maj så de är liksom redan där

• Mymmlan

Myspysig: en vän till mig sa något som lugnar mig lite när jag får mamma-prestations-ångest. Att för de barn det går illa i livet brukar det krävas extrema hemförhållanden åt ena eller andra hållet och för alla de andra verkar det rätt bra. Trots att vi föräldrar gör misstag och är lite knäppa ibland.

Yarrow: oanvänt test får vi hoppas med tanke på "går den att äta"

I övrigt blir jag tokig på mitt immunförsvar som är icke-existerande just nu. Är ju bra så jag inte motarbetar pyret men magsjuka och direkt på det en dunderförkylning är lite tröttsamt.

• Mymmlan

Välkommen till er nya! Roligt med fler!

Jag vill också göra tidigt UL för att få graviditeten bekräftad men har liksom ingen ursäkt att ta till som argument. Jag mår fint, inga tveksamheter i menscykeln och har inte ett enda MF i bagaget. Det finns inga som gör privat där jag bor heller... Får kanske lydigt vänta

• Mymmlan
    Längtan88 skrev 2014-02-04 17:21:52 följande:

Hittade hur man bifogat bilder. Så här kommer den. Vad säger ni? ser ni ett plus?

Ser inget plus, ingen bild alls faktiskt
  • Mymmlan

Mmalin, jag tror vi alla känner igen din virrighet. Idag väntade jag på folk på ett möte som jag själv ställt in... Inte lätt när huvudet bara är inställt på att räkna dagar och veckor just nu. Men kalenderflicka, det är väl ett jobb, eller? Kan passa mig nu

Svar på tråden BF Oktober 2014