BF Oktober 2014
Såg jag ngt om bildtråd?? Kan ngn länka den ? :)
Såg jag ngt om bildtråd?? Kan ngn länka den ? :)
Mitt illamående verkar ha vänt. Så lycklig och lättad att jag inte behövde vänta typ en månad till... Tre veckor är klart acceptabelt!
Ska alldeles strax på inskrivningssamtal hos bm. I min stad får man bara ul i vecka 19 typ men jag ska fråga om kub. Hade så gärna velat se ett litet hjärta som flera andra här fått.
Jag har sån kraftig molvärk och undrar om nån har koll på vilka och hur många värktabletter man får ta? Jag har de senaste nätterna tagit panidil då jag inte kunnat sova..
Har också funderat över detta med sparkar från tvååringen. Kan seriöst vakna med blåmärken. Dessutom ska man ju inte lyfta tungt men ibland måste man ju kånka på plutten. Hur tungt är tungt liksom?
Vanligt virus ska inte föras över till bebis. Men ta febernedsättande (paracetamol) om du får feber för det kan bli lite stressande för knodden.
Håller med sowe men såklart man inte ska knapra tabletter i tid och otid!
Det här låter ju helt sjukt men jag orkar inte vara gravid. Känner mig sjukast någonsin. Kräks sover , skakar, svettas. Kan inte jobba. Känns inte värt det. Jag har två barn som jag inte klarar av att ta hand om nu. Känns som om ngt är fel i mig och jag vill bara få det att sluta.
Blä, känner mig bara tjock idag. Inte fin-gravid-mage-tjock utan bara tjock
längtar efter en riktig mage.