Inlägg från: Mymmlan |Visa alla inlägg
  • Mymmlan

BF Oktober 2014

Å vad jobbigt för er som fortfarande mår illa! Hoppas det går över snart.

Jag har också känt några små buffar, så mysigt! Men nu har jag inte känt något på flera dagar. Då blir man ju orolig för det, men förra gången kände jag inget förrän v 18 så det borde ju inte va nån fara intalar jag mig.

• Mymmlan

Vore kul med en tjej, har en kille innan, men jag är nästan säker på att det är en pojk. Skulle bli väldigt förvånad om det kom ut en tjej. Men säker kan man ju inte va. Vi kommer inte kolla heller

• Mymmlan

Visst är det konstigt att man känner som att man har en identitet som "pojkmamma" eller "flickmamma" bara för att man har en innan. Men håller med, nu är det svårt att tänka sig något annat. Pojkar är vad jag får...

• Mymmlan

Ja, hur går det Irmeline? Får du tid nu då?

Ni som känt av fosterrörelser, gör ni det hela tiden eller var det bara nån gång? Jag blir alldeles nojig av att jag inte känner något längre!

• Mymmlan

Det var ju skönt. Lite lugnare. Kände inte så här tidigt sist och man glömmer hur det var också

• Mymmlan

Å Irmeline, va skönt att höra. Glad jag blev nu! Och nu fick ni ju en extra bekräftelse att allt var ok. Synd att ni behövde oroa er alls bara.

• Mymmlan

Hörrni, nu är det så mycket könsspekulationer här och många ska kolla på UL för att underlätta shopping så jag måste fråga, vad är det ni tänker på när ni handlar? Vad sätter ni inte på era pojkar och tvärt om? Gäller det bara kläder eller annat också?

• Mymmlan

Välkommen nya! Det plockar på Vi blir många!

Angående kön och kläder, jag tycker naturligtvis det är upp till var och en att kolla eller inte! Oavsett om det är för anknytning, shopping eller ren nyfikenhet Lägger ingen värdering alls i det men detta med hur man väljer kläder och gör kön fascinerar mig! Där av frågan.

• Mymmlan

Aftonstjärna och MrsGalotti, håller helt med er. Blir tokig på barnklädesavdelningarna!! Men brukar plocka lite från varje. Lindex gillar jag för de har endel sköna modeller, hm blir det nästan aldrig faktiskt.

• Mymmlan

Jobbig dag men kul med busfrö Kohler12!

Jag längtar bara till maj! Dels kommer vi ha ul den 8/5 i v 19+0, men framför allt lugnar jobbet ned sig lite! Så trött nu! Jag är borta på jobb 5 dagar hemma två, borta 6, hemma 4, borta 7... Blir galen. Stackars pysen hemma som aldrig får se sin mamma och stackars skrutten i magen som säkert måste känna av min stress! Blä! Nej mitten av maj säger jag bara!

Svar på tråden BF Oktober 2014