Inlägg från: Mymmlan |Visa alla inlägg
  • Mymmlan

BF Oktober 2014

Men herre Gud, så hemsk video och jag vet att det finns tanklösa människor som lämnar djur i bilen men finns det seriöst någon som skulle lämna sitt barn i bilen!? Ens en liten stund!?

Bra blogg för övrigt. Många bra tankar och tips.

• Mymmlan

V 18 och känner bebis då och då, sedan v 15 typ men inte alls regelbundet kan gå en vecka emellan.

Något helt annat, åker till Rom på tisdag. Något man ska tänka på (mer än att kanske avstå parmaskinkan )?

• Mymmlan

Å vad härligt med alla rul! Längtar så till torsdag morgon när vi får se skruttet igen. Ska dock inte kolla kön även om jag är jättenyfiken. Maken vill inte.

Har inte varit så kniv på ett tag, jag har jobbat som en tok och varit bortrest, kom precis hem från Italien och nu håller jag tummarna för att jag inte fick med mig några bakterier hem. Svårt att kolla maten på samma sätt som hemma. Mår fint än så länge i alla fall men man blir så nojjig när man ska tänka på bebben också...

• Mymmlan

RUL igår (lycka till alla som har idag!).

Det såg bra ut, jag la en bild i bildtråden. Lill*n vinkade och sprattlade, det är så coolt!

Vi blev tillbakaflyttade en dag bara så bf 3 inte 2 som räknat. Inga stora förändringar alltså. Jag har moderkakan i framvägg vilket förklarar varför jag inte känt så mycket men nu börjar det kännas mer faktiskt. Mysigt!

• Mymmlan

Länge sedan jag skrev själv men följer er tjejer här är allt fine förutom värmen. Älskar sommar men börjar redan svullna i händer och fötter. Minns med fasa förra gången men då var jag ju höggravid i juli, tänker det kanske är lättare nu men vi får se. Hur mår ni i värmen?

• Mymmlan

Svalt och mulet, Gud så skönt! Ringar har jag inte haft på en månad. Så länge jag kan ha mina skor är jag glad. Förra grav kunde jag bara ha mina vandringssandaler med remmarna utdragna till max sista tiden...

Grattis till nya jobben ni som fått det

I helgen fick jag lite magfoton tagna helt oplanerat. Skitkul och duktig fotograf. Jättefina bilder så jag får del av dem! Det var en fotograf på ett convention jag var som kom fram och frågade om han fick fota. Men jag fick hans kort så med lite tur får jag fina bilder till albumet

• Mymmlan

Å cazza, det låter jobbig! Styrkekramar till dig!

Jag mår riktigt bra nu. Men tjejer, en högst personlig fråga, hur är sexlivet? Är det fler som har fått ett uppsving? Har sjukt bra sex och oftare än på länge!

• Mymmlan

Parisaa, välkommen och grattis förskola blir nog toppen! Det brukar vara mest nervöst för oss vuxna. Min börjar på äldre avdelningen nu och jag tycker det är jobbigt men han verkar bara tycka det är kul här mår vi blandat men jag mår oförskämt bra just nu.

• Mymmlan
    Parisaa skrev 2014-06-09 20:07:09 följande:

Tackar :) jo det kommer säkert bli jobbigt för oss föräldrar men samtidigt så blir det roligare för barnen att umgås med andra barn o hitta på pedagogiska saker. Ser fram emot förskolan då jag fick mitt första val. Hoppas på det bästa. Härligt att du mår bra, det glädjer de med!! :) man vill ju kunna njuta av sin graviditet. Hur täta är dina barn?

Ja, klart de har glädje av förskolan. Känns ju mycket bättre om man som förälder är nöjd med dem också. Älskar vår! Min grabb skulle bli skogstokig av att gå hemma med mig, han vill ha mer utmaningar och stimulans. Det kommer bli lite drygt tre år mellan mina.
  • Mymmlan

JennyL88 sist vi hade var vi parkerade på madrasser framför tvn med en hink ett dygn tills det gett sig. Och mata det som gick med flytande.

Svar på tråden BF Oktober 2014