MrsMangrimm skrev 2014-02-21 05:34:54 följande:
Får jag ställa en fråga till er? Idag, så är det 14 dagar sedan jag tog min sista tablett. Är inne på dag 23 i cykeln. Den här veckan har jag observerat några märkliga saker: 1. Jag är så sjukt förvirrad. Känns som att hjärnan går på sparlåga. Jag kan börja prata om något, göra en liten paus, och då glömma bort vad jag pratade om. Väldigt frustrerande. 2. Jag har fått ont i brösten. Framför allt bröstvårtorna. 3. (Nu kan det bli lätt äckligt) Jag upptäckte igår att jag har fått väldigt konstiga flytningar. De är vita, påminner om typ handkräm. Har aldrig haft liknande förut... 4. Jag sover jättekonstigt. Drömmer som bara den, rör på mig väldigt mycket och allmänt inte beter mig som jag brukar när jag sover. Jag vaknar på tvären i sängen (stackars Maken har fått det väldigt trångt), jag kastar mig av och an i sömnen och känner mig helt disorigenterad när jag vaknar. 5. Kaffet smakar...konstigt. 6. Har fått springa på toaletten två gånger denna vecka efter att jag har ätit, för det har bara vänt i magen (är Gastric Bypas-opererad, så jag ska egentligen inte kunna kräkas). 7. Kan inte direkt säga att jag mått illa på morgonen, men det är det närmaste jag kommer det obehag jag känner. Vi kan kalla det i brist på bättre beskrivning. Som sagt, inte direkt mått illa, men ändå gjort det. Är ni med på hur jag menar? Vad säger ni tjejer? Jag har BIM nästa torsdag enligt min fina app. Ja, även enligt kalendern, eftersom jag varit väldigt noga med att "bokföra" ALLT! Tror jag hade ÄL i torsdags. Men snälla, berätta för mig vad ni tror!
Mycket av de du skriver är tyvärr massa små biverkningar, jag känner igen mig på de flesta, har extremt mycket flytningar efter kuren, kissar mer, å bröstvårtorna är väldigt ömma fram till mens.
Är svårt å känna grav symptom när man äter hormoner dom kan ju ge lite falska hopp!
Men hoppas de blir pluss.
Jag plussade i aug -13 men fick MA i oct-13 å då hade jag inte ett enda symptom. Å va tom en paus månad utan tabletter.
Första tabletten idag så äl nästa helg!!