Varför hatar folk MP?
För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?
För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?
MP har gjort bort sej 2 gånger rejält senaste veckan!
1 Åsa R försöker samla in billiga poäng på att satsa mer på beredskap för branden runt Sala med fler flyg och helikoptrar, tidigare har det propagerat för att stänga intilliggande flygplats...
2 I helgen fick MP ca 35000 likes på sin FB dvs nästan en fördubbling! Ser man på var dessa kommer i från så är det 3 länder i Sydamerika........
Staffan Heimersson (www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article19337323.ab):
"Jag tar bestämt avstånd från att en hel generation välutbildade kvinnor i det hyggliga Sverige talar om sina pojkvänner och pappor, sina söner och arbetskamrater i ett infamt ordval och i den ton Hitler använde, när han talade om judar."
Heimersson adresserar här feminister som t.ex. Athena Farrokhzad, Åsa Romson och Gudrun Schyman.
Om det verkligen behövs en bekräftelse på att MP är hycklare:
http://www.expressen.se/nyheter/mp-politiker-valjarna-kunde-ha-fatt-avgora/
"Det är ingen nyhet att jag är Femen-aktivist och stör politiker, för det är vad vi gör. Det var känt redan när jag blev nominerad till riksdagslistan, säger Jenny Wenhammar."
MP visste om att hon har som metod att störa andra politiker och har inga problem med det, man till och med nominerade henne till Riksdagen ...
... tills det blir stor sak i massmedia av det.
Dåååå är det helt plötsligt viktigt att vara en god demokrat och MP viftar med pekfingret och säger "Ajabaja! Så får du inte göra!".
Om det verkligen behövs en bekräftelse på att MP är hycklare:
http://www.expressen.se/nyheter/mp-politiker-valjarna-kunde-ha-fatt-avgora/
"Det är ingen nyhet att jag är Femen-aktivist och stör politiker, för det är vad vi gör. Det var känt redan när jag blev nominerad till riksdagslistan, säger Jenny Wenhammar."
MP visste om att hon har som metod att störa andra politiker och har inga problem med det, man till och med nominerade henne till Riksdagen ...
... tills det blir stor sak i massmedia av det.
Dåååå är det helt plötsligt viktigt att vara en god demokrat och MP viftar med pekfingret och säger "Ajabaja! Så får du inte göra!".