Varför hatar folk MP?
För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?
För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?
Jag det verkar ha funnits likheter mellan MP och SD när det kommer till att utse politiska representanter. Låt oss hoppas att MPs handlingsplan för att motverka medlemmar som inte delar MPs värderingar och förhindra medlemmar med extremistiska åsikter får bättre resultat än SD policy om nolltolerans mot rasism. Den har tyvärr inte fungerat alls.
Nyheten om att Rague inte fick börja som nämndeman för Miljöpartiet är från februari i år och jag kan inte finna att han på något annat sätt är eller har varit kopplad till MP. Det är m.a.o. idag en ganska svag koppling mellan den aktuella nyheten om att Rague finns med på en lista med misstänkta terror-finansiärer och MP.
Jag det verkar ha funnits likheter mellan MP och SD när det kommer till att utse politiska representanter. Låt oss hoppas att MPs handlingsplan för att motverka medlemmar som inte delar MPs värderingar och förhindra medlemmar med extremistiska åsikter får bättre resultat än SD policy om nolltolerans mot rasism. Den har tyvärr inte fungerat alls.
Även Feministiskt Initiativ verkar förtjusta i denne islamist:
figavle.se/parkparty/
Välkommen till feministiskt parkparty i Gävle!
Fi är nu sveriges 5:e största parti sett till antalet medlemmar. F! växer så det knakar, och det firar vi nu med ett parkparty!
Kvarnparken lördag 16 augusti kl 15.00
16.00 Rague Ali Youssouf från initiativet ”Tillsammans Gävle”
En sann feministikon