• Jamku

Varför hatar folk MP?

För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?

Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • K Markatta
    KillBill skrev 2016-12-17 12:35:33 följande:
    Nyheten om att Rague inte fick börja som nämndeman för Miljöpartiet är från februari i år och jag kan inte finna att han på något annat sätt är eller har varit kopplad till MP.
    Om det inte finns någon annan koppling har ju Miljöpartiet tagit in en obehörig islamist från gatan och nominerat honom till att sitta med och döma i en svensk domstol.
  • KillBill
    Kung Markatta skrev 2016-12-17 13:07:07 följande:
    Om det inte finns någon annan koppling har ju Miljöpartiet tagit in en obehörig islamist från gatan och nominerat honom till att sitta med och döma i en svensk domstol.

Jag det verkar ha funnits likheter mellan MP och SD när det kommer till att utse politiska representanter. Låt oss hoppas att MPs handlingsplan för att motverka medlemmar som inte delar MPs värderingar och förhindra medlemmar med extremistiska åsikter får bättre resultat än SD policy om nolltolerans mot rasism. Den har tyvärr inte fungerat alls.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Flash Gordon
    KillBill skrev 2016-12-17 12:35:33 följande:

Nyheten om att Rague inte fick börja som nämndeman för Miljöpartiet är från februari i år och jag kan inte finna att han på något annat sätt är eller har varit kopplad till MP. Det är m.a.o. idag en ganska svag koppling mellan den aktuella nyheten om att Rague finns med på en lista med misstänkta terror-finansiärer och MP. 

Det är ren svag koppling mellan MP och terrorfinansiering när en av deras aktiva lokal-politiker är terrorfinansiär?

Må var att han inte är högsta språkrör för MP, men ändå ...

Han är ju dessutom bara en i mängden av islamister inom MP.

Mängder av dem har namngivits och länkats här i tråden.
  • FDFMGA
    KillBill skrev 2016-12-17 13:24:41 följande:

Jag det verkar ha funnits likheter mellan MP och SD när det kommer till att utse politiska representanter. Låt oss hoppas att MPs handlingsplan för att motverka medlemmar som inte delar MPs värderingar och förhindra medlemmar med extremistiska åsikter får bättre resultat än SD policy om nolltolerans mot rasism. Den har tyvärr inte fungerat alls.

Du gjorde ju också en koll på den här personen.

Jag kunde inte hitta något som tydde på att han är aktiv MP-politiker.

Kunde du?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • KillBill
    FDFMGA skrev 2016-12-17 21:08:03 följande:
    Du gjorde ju också en koll på den här personen.

Jag kunde inte hitta något som tydde på att han är aktiv MP-politiker.

Kunde du?
    Nej det kunde jag inte. Han verkar bara ha dykt upp i MP när det gällde det nämndemannauppdrag som han i slutändan aldrig fick.
  • FDFMGA
    KillBill skrev 2016-12-17 21:32:47 följande:
    Nej det kunde jag inte. Han verkar bara ha dykt upp i MP när det gällde det nämndemannauppdrag som han i slutändan aldrig fick.
    Ok. Förstod nästan att det bara var önsketänkande att han skulle vara MP-politiker.
  • K Markatta

Även Feministiskt Initiativ verkar förtjusta i denne islamist:

figavle.se/parkparty/

Välkommen till feministiskt parkparty i Gävle!

Fi är nu sveriges 5:e största parti sett till antalet medlemmar. F! växer så det knakar, och det firar vi nu med ett parkparty!

Kvarnparken lördag 16 augusti kl 15.00

16.00 Rague Ali Youssouf från initiativet ”Tillsammans Gävle”

En sann feministikon Glad

• Flash Gordon
    KillBill skrev 2016-12-17 21:32:47 följande:
    Han är lokalpolitier för MP och valdes till förtroendeuppdraget men var tvungen att avsättas en tid senare då det uppdagades att han inte var svensk medborgare.

Står rakt upp och ned i de länkar som givits om killen i tråden oc hbekräftas av MP lokala språkrör.

Och, han är alltså bara en av många aktiva islamister som givits utrymme inom MP.
  • Flash Gordon
    Kung Markatta skrev 2016-12-17 23:50:55 följande:
    Även Feministiskt Initiativ verkar förtjusta i denne islamist:

figavle.se/parkparty/

Välkommen till feministiskt parkparty i Gävle!

Fi är nu sveriges 5:e största parti sett till antalet medlemmar. F! växer så det knakar, och det firar vi nu med ett parkparty!

Kvarnparken lördag 16 augusti kl 15.00

16.00 Rague Ali Youssouf från initiativet ?Tillsammans Gävle?

En sann feministikon Glad
    Det är ju så. När de väl kommer in i systemet så deltar de kors och tvärs i flera närstående organisationer.

Bygger nätverk. Skaffar inflytande. Gärna över poster som genererar bidragsintäkter. Binder ihop islamistiska organisationer med politiska partier med aktivistorganisationer.
  • FDFMGA
    Flash Gordon skrev 2016-12-18 10:45:28 följande:
    Han är lokalpolitier för MP och valdes till förtroendeuppdraget men var tvungen att avsättas en tid senare då det uppdagades att han inte var svensk medborgare.

Står rakt upp och ned i de länkar som givits om killen i tråden oc hbekräftas av MP lokala språkrör.

Och, han är alltså bara en av många aktiva islamister som givits utrymme inom MP.
    Nej, han är inte lokalpolitiker för MP.

Jag tror att skrikhögern borde starta en studiecirkel med fokus på tempus.

Hur går det med din forskning om miljöpartister som borde dra lärdom av misstag innan misstagen ens begåttsSkrattande
Svar på tråden Varför hatar folk MP?