Varför hatar folk MP?
För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?
För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?
Jag hatar inte sd men de verkar lite hemmablinda . Det är svårt att få trovärdighet när man driver reformer över hela landet som enbart är görliga i huvudstaden.
Jag hatar inte sd men de verkar lite hemmablinda . Det är svårt att få trovärdighet när man driver reformer över hela landet som enbart är görliga i huvudstaden.
S + allianspartierna blev överens om kärnkraften för något år sedan. Det är inget som hindrar industrin från att bygga.
Åsikterna om kärnkraftens vara eller icke vara är det enda gemensamma jag har med SD.
Nej, det räcker inte för en röst på dem.
Hur går det om MP släpps in i regeringen och tillåts ansvara över ett departement? Här kommer facit:
www.svt.se/nyheter/inrikes/svt-avslojar-miljodepartementet-maste-kalla-in-hjalp-utifran-for-att-hantera-arbetsmiljon
SVT avslöjar: Miljödepartementet måste ta in hjälp - för arbetsmiljön
Arbetsmiljön på Miljö- och energidepartementet är så dålig att regeringskansliet måste ta in extern hjälp. Kravet kommer från Arbetsmiljöverket efter larm om bland annat kränkande särbehandling och tjänstemän som inte lyckas följa lagen.
MP:s Ali Khalil i Botkyrka har kontaktat den politiska oppositionen och erbjudit sig att fixa 3000 röster åt dem från moskébesökare i utbyte mot bygglov för en ny moské.
Det avslöjar nu uppdrag granskning:
www.svt.se/nyheter/granskning/ug/erbjod-moderaterna-3000-roster-for-att-fa-mosketomt-miljopartist-bjod-in-till-mote