EnBoll: Ahaa, okej. Jag förstår att inte de pengarna finns kanske heller. Vad kostar det egentligen?
Ja, vi funderar på ivf. Mest bara för att vi vet egentligen inte hur äggkvaliteten är, och att det såklart ger större chans eftersom det är så kontrollerat. Men jag tog upp detta med sköterskan där jag går och hon tyckte absolut att det kan vara en idé att gå vidare, mest för att bespara oss känslomässigt. Jag frågade också om det var absolut onödigt att vi gör dom här hormonbehandlingarna, men det tyckte hon inte. Hon sa att läkaren jag går till är väldigt rak i den här frågan och han skulle absolut säga till om han tycker att vi borde gå vidare, och det har han inte gjort. Jag reagerar väldigt bra på behandlingen och det gäller ju att det ska klaffa. Jag har dessutom blivit gravid på pergotime enkelkur, som blev ett missfall två dagar efter plusset. Sen kan ju vad som helst ha hänt med äggkvaliteten sedan dess såklart. Men, vi funderar mest på ivf pga det känslomässiga alltså. Och chanserna såklart. Men vi ska försöka ett par gånger till med det här.