• Monsa

Hey Jude!

Detta är en spin-off på den gamla tråden "Jude-tråden".

Här finns ett härligt gäng som skriver om allt mellan himmel och jord och här följer några exempel;

Mat-tips/recept
    Bebisar/barn, graviditeter
    Hur man håller kosher
    Företagsideér
    Hur ofta man får blommor av sin karl
    Jobb
    Lägenheter
    Resor

Ja helt enkelt allt som har med ett vardagligt liv att göra.
    Det som är gemensamt för de som är här i tråden är att alla har någon slags anknytning till Judendomen.
    Under den första Judetråden så hände det mycket grejer, det blev ett fantastiskt gäng som kan prata om vad som helst och det bästa av allt är att det föddes en liten Noah den 6/2-06
    Vi väntar med spänning på nästa bebis som beräknas komma i Juli!

För att behålla den fina stämningen här inne så går vi inte in på allt för känsliga ämnen. Dessa inlägg som kanske är till för att provocera uppmärksammas inte överhuvudtaget.

Detta är en glad tråd och jag tycker att en beskrivning av denna tråd som Marcink gjort är så klockren;

"hej vi är judar och glada och tycker om varandra. här pratar vi (nästan) bara om roliga saker, folk som pratar om skräp kan gå någon annanstans herrå!"

Marcink

• Svar på tråden Hey Jude!
  • elims

mayasmama

tycker du ser jättefin ut och inte stor alls men jag har ju å andra sidan aldrig varit gravid så jag har inte den där känslan att jämföra med... fina bilder!

• hot fuss

om mayasmamma är stor är jag ENORM.. det var ju värsta sötmagen ju mayasmamma. o värsta sötmayasmamma och sötmaya

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • mayasmama

ja fast den bilden två veckor gammal och jag e nog lite större nu,men den e rejäl om du går in och jämför med andra magblder här på fl så e min enorm men hade man satt min mage på nån som e 1,70 så hade inte varit så stor.....

men jag njuter av den måste jag säga..... längtar till detblirlite varmare då skall jag köpa ett par snickarbyxor och visa min mage för hela världen!!!!!

• izabelle32

mayasmama: Fiiin mage Skrattande
    Min är redan stor för veckan men så blir det väl när man väntar nr 2 och
    inte är så lång Flört Jag tycker det är mysigt att det blev en riktig bebiskula på en gång denna graviditet, jag slapp gå runt och se ut som om jag gått upp några kilo och bara tappat formen, som folk trodde sist, hehehe....magbild finns i galleriet!

Izabelle, stolt mamma till Aaron snart 2 år & gravid i v.15
  • mayasmama

kida va du e gullig!!!!!! men vänta du tills jag i slutet då kommer den inte vara speciellt söt!!!!! tyvärr har jag ingadigitala bilder från min förra grav annars hade ni fått se ngt kul, jag var ju som sagtså stor och framtung att jag inte kunde gå utan hjälp sista veckan(43!) och det e helt sant!!!

• mayasmama

izabelle!!

det där kallar jag en snygg liten mage!!!!!! jag blir så avis skymtar även en snygg tatuering!!!!

• bubele

Mayasmama:
    Vilken fin mage! Och vad fin du är! Du ser lite israelisk ut du också....

till alla er förresten:
    Bara för att bräcka er i autografsamlingen måste jag berätta att jag kan stoltsera med en signerad Sha-Boomskiva. Det ni

• mayasmama

hahaha sha-boom!!!!! hahahahaha ja det slår faktiskt herryes....själv har jag olof palmes autograf......

det e faktiskt mnga som tror att jag e judinna på mitt utseende....

• bubele

Mayasmama
    Kan tänka mig det .

Izabelle
    Vilken fin mage!

Och vad söta ni mammor som har bilder på er själva här är! Inte konstigt att ni får så fina barn, de har att brås på....

Fjäskfajga