BF i oktober Göteborg
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
varför vara negativa när det är det vackraste som finns att vara gravid=)
Godmorgon tjejer! Ja visst är det härligt att vara gravid! Mitt illamående har lagt sig och jag mår väldigt bra.
Hur har ni det med shoppingen? Någon som börjat handla?
Jag har mått som en rugguggla de senaste veckorna. Vagt illamående dygnet runt. Kan bara äta vissa (onyttiga) saker, jag som nästan aldrig äter socker äter nu godis och dricker saft hela tiden, det lindrar lite. Yr när jag reser mig. Trött som en tok, skulle vilja ta en siesta på jobbet varje dag men funkar dåligt... Mår ni bra?
Inget handlat än, har kvar typ allt sen förra. Dock är det nästan bara rosa och flickkläder så kanske får man handla om allt
Hejhej!
Hoppar in här jag med, är 33 och väntar andra barnet i slutet av oktober, 20:e närmare bestämt. Illamåendet plågar mig verkligen denna gång, jag längtar tills det släpper. Har lättat lite så det verkar vara på god väg.
Jag bor öster om centrum. :)
Jag har varit och kollat på grejer men inte köpt mer än någon snuttefilt och body=) Det blir ju lite dyrt allt man behöver ha=(
Jag mår illa lite pö om pö. Jag har fortfarande ont i brösten.
Jag ska också på kub i början av april, hur känner ni inför det? Vad ska ni göra om ni får en hög siffra sannolikhet?
Jag är så spänd på detta=)))))
Jag har varit och kollat på grejer men inte köpt mer än någon snuttefilt och body=) Det blir ju lite dyrt allt man behöver ha=(
Jag mår illa lite pö om pö. Jag har fortfarande ont i brösten.
Jag ska också på kub i början av april, hur känner ni inför det? Vad ska ni göra om ni får en hög siffra sannolikhet?
Jag är så spänd på detta=)))))
Har BF 25 oktober och bor i nordöstar Göteborg också vid 190.an. Fyller 37 år i vinter och vi väntar vårt första barn.