BF i oktober Göteborg
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Visst är det påtagligt att man är mer känslig som gravid
Jo, hjärtljud. Vill minnas att jag vid alla 3 graviditerer pendlat från 135 upp till 150, och jag har en tjej & en kille (bebisen ännu en överraskning). Så jag tror inte man kan gissa kön på hjärtfrekvens.
Hej! Jag hoppar in här! :) är 23 år och bor med min man i Göteborg. Känner i princip inga med barn, eller som väntar barn här. Den 28e september är vår flicka beräknad men vi har köpt lägenhet med inflytt i oktober så hon kommer säkert ligga kvar så länge som möjligt i magen ;)
Såg att ni pratat om när man ska sluta jobba. Jag är sjukskriven 50% för foglossning nu och så länge FK godkänner sjukskrivningen så slutar jag jobba helt 2a september och tar då halva föräldradagar ett tag. 11 arbetsdagar kvar, läängtar! Vill börja göra hemmet lite redo för en bebis :)
Hej o välkommen, Steph91
Hejsan! Jag hoppar också in här om det är okej...vårt första barn och är beräknad till den 28 oktober, bor i Östra Göteborg. Det börjar närma sig nu även om det känns vissa dagar som det är vääääldigt långt kvar.
Välkommen Anjfr85 med
Hej Anj och Steph!
Jag är också trött, men mycket bättre nu när det inte är så varmt längre.
Bolltjej, sjukskrivning kanske inte är så kul, men du behöver det nog för att må bättre...
Jag får graviditetspenning från mitten av september, bara en månad kvar att jobba! Idag åker jag med jobbet till spa i Varberg Imorgon har vi studiedag där -yey!!!
Hej!
Jag skulle gärna hänga på här också även om jag har BF 18 sept. Eftersom det är första barnet så räknar jag iskallt med en oktoberbebis iaf
Har ni träffats något irl?
Majagräddnos: gött med spa och nedräkning!
Zitasol: välkommen hit du är lustigt nog inte ensam om en septemberbebis i oktobertråden - mitt bf är 3/10 men det blir kejsarsnitt 30/9. Har inte varit några träffar, vad jag vet men jättebra ide - det hakar jag absolut på!
Hej! Jag har bf 8/10 (flicka) och hoppar gärna in här och följer alla! Jag bor i Linnéstan men jag och min sambo letar hus på Hisingen där jag är uppvuxen :)