• idaisraelsson

BF i oktober Göteborg

Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!

• Svar på tråden BF i oktober Göteborg
  • bolltjej35

Jag har tagit blodprov för KUBB och ska till Östra den 15.e och göra ultraljudet för KUB. Klart man är nervös då jag blir 37 år i år och då ökar risken. Känner mig väldigt trött och ju tröttare man blir desto mer illa mår jag som sagt. Efter jobbet orkar jag inte göra mkt alls. Blir mest att jag lägger mig i soffan när jag kommer hem.
    Jag går in i vecka 12 här nu precis och jag tänker vänta med att berätta på jobbet så länge som möjligt. Tänker berätta tidigast i början på maj så jag försöker kämpa på. Tur det är lite helgdagar med påsk snart :)

• mollo

Hej! går det bra om jag hoppar in här? Väntar barn nr 3 och har bf 24 oktober :)

• K27

Min första :) V.13 BF 19 oktober.

• Ballongbritt

Hej alla. Väntar mitt första bf 19/10 :). Har vart på ett ultraljud och sett liten, så spännande!

• K27
    idaisraelsson skrev 2014-04-12 14:25:41 följande:
    Välkommen K27. och stort grattis=))) vart bor du?

Tack :) Bor i gbg- Hisingen
  • K27
    Ballongbritt skrev 2014-04-13 14:23:18 följande:
    Hej alla. Väntar mitt första bf 19/10 :). Har vart på ett ultraljud och sett liten, så spännande!

Oh samma dag som mig hehe :) fast jag har inte gjort ultraljud än blir i maj första gången .
  • Ballongbritt
    K27 skrev 2014-04-13 14:48:49 följande:
    Oh samma dag som mig hehe :) fast jag har inte gjort ultraljud än blir i maj första gången .

Jasså? Vas spännande! Jag skulle också göra i maj egentligen som första men jag ville så gärna veta hur liten mådde :)
  • K27
    Ballongbritt skrev 2014-04-13 19:10:29 följande:
    Jasså? Vas spännande! Jag skulle också göra i maj egentligen som första men jag ville så gärna veta hur liten mådde :)

Aha okej :) är de första ?
  • Ballongbritt
    K27 skrev 2014-04-13 19:46:53 följande:
    Aha okej :) är de första ?

Ja, första och väldigt efterlängtade! :)
Svar på tråden BF i oktober Göteborg