BF i oktober Göteborg
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Jag har tagit blodprov för KUBB och ska till Östra den 15.e och göra ultraljudet för KUB. Klart man är nervös då jag blir 37 år i år och då ökar risken. Känner mig väldigt trött och ju tröttare man blir desto mer illa mår jag som sagt. Efter jobbet orkar jag inte göra mkt alls. Blir mest att jag lägger mig i soffan när jag kommer hem.
Jag går in i vecka 12 här nu precis och jag tänker vänta med att berätta på jobbet så länge som möjligt. Tänker berätta tidigast i början på maj så jag försöker kämpa på. Tur det är lite helgdagar med påsk snart :)
Hej! går det bra om jag hoppar in här? Väntar barn nr 3 och har bf 24 oktober :)
Min första :) V.13 BF 19 oktober.
Välkommen K27. och stort grattis=)))
vart bor du?
Hej alla. Väntar mitt första bf 19/10 :). Har vart på ett ultraljud och sett liten, så spännande!