• idaisraelsson

BF i oktober Göteborg

Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!

• Svar på tråden BF i oktober Göteborg
  • bolltjej35
    Realist 1979. GIllar din beskrivning av att må som en rugguggla. Går det också. Framförallt på eftemiddagen kvällen när jag kommer hem från jobbet, men även mitt på dagen på jobbet framförallt i slutet på veckan när man är trött. Deckar i soffan runt 20 varje kväll. Tjoho vad livet är kul just nu.
  • Realist1979
    bolltjej35 skrev 2014-03-28 18:29:09 följande:
    Realist 1979. GIllar din beskrivning av att må som en rugguggla. Går det också. Framförallt på eftemiddagen kvällen när jag kommer hem från jobbet, men även mitt på dagen på jobbet framförallt i slutet på veckan när man är trött. Deckar i soffan runt 20 varje kväll. Tjoho vad livet är kul just nu.

Hihi visst är det härligt att ha så mycket energi kvar när jobbet är avklarat... Förra gången gick mitt över efter några veckor. Men det var tufft fram till dess. Illamåendet är dock lite mindre för mig nu. Ska få tid till KUB snart. Hur kommer ni göra om ni får en hög risk? Hattifnattan har du fått en hög risk eftersom du ska göra moderkaksprov? Hur gick det förresten, var det läskigt?
  • bolltjej35

Ska till barnmorskan idag och då kommer vi prata mer om KUB testet. Det ska ju göras i v 10-12 och jag går in i vecka 12 nu. Vet faktiskt inte hur vi ska göra om vi får hög risk. Vill inte ens tänka på det. Beroende på hur hög risken är får man väl i så flal göra fostervattenprov men det är ju risker med det. Jag hoppas på låg risk :) Om det blir hög risk får jag o min man prata om det och komma fram till ett gemensamt beslut.

• Hattifnattan

Hej! Vi valde bort kub helt o hållet. Det är ju en sannolikhets beräkning. Jag är 37 snart så jag har ökade risker ändå.

Mitt mkp gick bra. Gjorde något så vansinnigt ont bara! Har fått svar att allt ser bra ut o vem som bor i magen. :) kul att veta könet redan i vecka 12!

• valere

Hej tjejer, nu bor jag ju egentligen varken i Göteborg eller har BF i oktober men jag kanske kan få vara med lite på nåder? Oskyldig Jag har BF 12 november och bor mellan Göteborg och Kungsbacka, känner dock att jag hör hemma i Göteborg så jag hakar gärna på här om jag får? :) Fyller snart 36 och väntar mitt första barn.

• Hattifnattan
    valere skrev 2014-04-03 16:42:44 följande:

Hej tjejer, nu bor jag ju egentligen varken i Göteborg eller har BF i oktober men jag kanske kan få vara med lite på nåder? Oskyldig Jag har BF 12 november och bor mellan Göteborg och Kungsbacka, känner dock att jag hör hemma i Göteborg så jag hakar gärna på här om jag får? :) Fyller snart 36 och väntar mitt första barn.

Självklar! Alltid roligt med fler! Välkommen valere!
  • Realist1979

Välkommen valere! Vad skönt Hattifnattan, vad blir det för någon? Är nu i vecka 11. Ser ut som att jag är gravid i vecka 25... Kan knappt knäppa byxorna! Har ni berättat på jobbet? Hade tänkt vänta till vecka 15 ungefär men vet inte om det går...

• Realist1979

Har ni funderat på namn förresten? Pojknamn är vi eniga om men flicknamn har vi ingen aning...

• MissErabel

Imorgon går jag in i vecka 13, känns skönt att den mest osäkra perioden är över. Och jag räknar kallt med att både piggna till och sluta må illa, direkt! Illamåendet har ändå avtagit de senaste veckorna, från att ha varit konstant till bara på eftermiddagn/kvällen.
    Det måste bara sluta nu, jag orkar inte göra något hemma längre, bara jobba och sen hem och ligga i soffan. Vår ettåring är så pappig så det inte är sant, jag är helt uträknad haha.

• idaisraelsson

välkommen valere=)
    Jag har gjort KUB testet och det blev 1 på 20 000, så det var skönt=)
    Vill veta könet men det får vi inte förrän på rutinultraljudet i vecka 18.

jag måste fråga, hur är ert sexliv nu? 

Svar på tråden BF i oktober Göteborg