BF i oktober Göteborg
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Är i v13 . Undrar om någon redan ser skillnad på magen är mkt lr lite skillnad . Jag är lite orolig ibland ser jag inget skillnad oftas brukar jag se efter man har ätit sig mätt. Men annars bara en liten bula , speciellt på morgonen då ser jag inget. Kanske för att jag har spytt mkt å har gått ner lite ? Har varit hemma nu nästan två veckor pga illamående kunde inte jobba alls. Är de någon som känner igen sig kommer magen senare kanske?!
Är i vecka 13 och magen syns mest på kvällen. Inte så mkt på morgonen. Kubbtestet gick bra liten risk. Det var häftigt att se den lille krabaten på skärmen. Känns mer v erkligt på något sätt. Fortsätter att känna mig illamående och trött. Trodde det skulle ge med sig snart nu när jag är i v 13. Ska bli skönt med påskledigt i några dagar nu. Känner mig helt slut. Illamåendet är jobbigt
Tycker också det ska bli skönt med ledigt, sitta och kämpa mot illamående och huvudvärk på ett kontor är verkligen mycket jobbigare än jag kunde föreställa mig.
Vi ska hem til svärmor och jag ser fram emot avlastningen också, hon får leka med ettåringen och jag får äta påskgodis liggande i soffan, det ska bli underbart!
Trött på att må illa så fort man vaknar trött på spy upp de lilla man äter. Oh när kommer detta ta slut? Den som säger att vara gravid är underbart njaaa nää tycker inte jag visst man är lycklig men de här suger!! Inge bra dag idag fint väder ute å jag ligger på sängen hel död.
stackars er som mår illa, mitt avtog vecka 12, är nu i vecka 15.
men nu har ont i ryggen och trötthet slukat mig helt=(((( det gör sååå ont i svanskotan så jag kan inte böja mig eller sitta, det är som knivhugg=( Någon som har känt likadant??
Hoppar in här! Har BF den 3 oktober och bor här i Göteborg nära redbergsplatsen :)
Vore kul att träffa andra i samma situation!