BF i oktober Göteborg
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Hej. Jag undrar om det är flera som kommer få en liten en omkring oktober 2014 i Göteborg?:))) Tänkte man skulle skriva lite sen ses ovh prata lite:) Jag har BF ca 6 oktober så lycklig!
Verkligen typiskt! Med dottern 2009 fick de inte säga könet på Östra, men hon låg med benen isär och vi bad bm zooma. Både jag och min man sa att vi inte såg nåt. Just det, sa bm!!! Betyder det att det inte finns nån snopp? frågade jag, då bara log hon. . Har moderkakan i bakvägg, är i v 17. Vill ni andra får reda på kön?
Verkligen typiskt! Med dottern 2009 fick de inte säga könet på Östra, men hon låg med benen isär och vi bad bm zooma. Både jag och min man sa att vi inte såg nåt. Just det, sa bm!!! Betyder det att det inte finns nån snopp? frågade jag, då bara log hon. . Har moderkakan i bakvägg, är i v 17. Vill ni andra får reda på kön?
Ultalljudet i förra veckan gick bra. Bebisen växte som den skulle. Vi valde att ta reda på vad det blir och det blir en pojke. Ja det börjar synas nu på magen. Börjar bli svårt att dölja och jag ska berätta på jobbet nästa vecka. Lite orloig hur de ska ta det bara. Ny chef sedan 2,5 månad dessutom. En chef som ändrar om det mesta som nu får ändr aom en gång till :) Det är bara att ta tjuren vid hornen och berätta. Ska bli skönt att ber'ätta nu faktiskt. Dels för att vissa dagar mår man inte bra och vill bra gå hem. Nu sitter man kvar på jobbet och mår piss rent ut sagt för ingen vet förutom 2 bra kollegor. BF 24 oktober. Ska bli spännande. Längtar till oktober samtidigt så vill jag ha sommar. Känner mig som en överstoppad fläslkkorv i för trångt skinn :) Det stramar bra över magen. Känns som jag inte får plats i min egen kropp. Eftermiddagarna och kvällarna är inte roliga. Förmiddagen är bäst.
Vi frågade om kön, blir antagligen en pojke här med berättade på jobbet för flera veckor sen när det började synas, ser verkligen höggravid ut... Så kan det tydligen bli med andra barnet kommer inte ihåg hur det var med första. Bolltjej, det är väl bra med en chef som ändrar på det mesta, då är hen ju van vid förändringar
Tänkte nog ta föräldraledigt några veckor innan så man hinner boa och vila upp sig, hur kommer ni göra?
Grattis till fina pojkar på UL Realist och Bolltjej Så mysigt att veta vem som är där inne, kanske välja namn mm. Jag har väntat mer än halva tiden på mina provsvar, så snart är det min tur! Jag kommer inte jobba sista månaden, kanske mer. Får nog gravidpenning.
Jag tänkte också ta det lugnt på slutet, har massor av foglossningsont, misstänker att det kan bli tungt de sista månaderna med mitt kontorsjobb. Sitta stilla flera timmar i sträck är verkligen plågsamt och stå har inte hjälpt så mycket det heller, för jag har bara haft en massa platta dåliga skor.
Köpte ett par Nike Air Max nu istället för alla converse och ballerinaskor och vilken skillnad! De hjälper jättemycket.
Hej! Hoppar gärna in här om jag får? Bor strax utanför Gbg, i Kungälv, och väntar 3e barnet med bf 3/10 (såg att det var fler med nästan samma bf, kul!). Känner ingen i närheten som väntar bebis till hösten, vore så kul om det finns ett gäng som har kontakt o ses när det går!
Jo, roligt med en tråd där det är flera liite närmare min ålder! Kikade i en annan Oktobertråd men där verkar nästan alla vara i snitt 25. Jag är 40 btw
Hej! Hoppar gärna in här om jag får? Bor strax utanför Gbg, i Kungälv, och väntar 3e barnet med bf 3/10 (såg att det var fler med nästan samma bf, kul!). Känner ingen i närheten som väntar bebis till hösten, vore så kul om det finns ett gäng som har kontakt o ses när det går!
Hej PoL! Kul att vi är några stycken i tråden! Jobbigt med foglossning MissErabel. Jag slapp det i förra grav, känner inget än iaf. På vilket sätt mår du dåligt Bolltjej!?
Idag har jag jobbat min första dag på drygt två månader, jättekul men är lite mör nu Var sjukskriven för hypermesis, extremt gravidillamående.