• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • preggo03
    Gäst Tess skrev 2014-06-16 20:09:17 följande:

tyvärr, såg inget, bara babyvakt
    men hittar du nått så lägg gärna in pris och märke

jag kommer nog söka efter det i Loppis grupper på Facebook...
    Om vi inte ska till Ullared igen, innan man föder

Okej :) ja hittar jag så lägger jag in bilder :)
  • marmik

Ska dit på fredag, någon som har färska tips på vad som finns just nu? :)

• Leonie88

Var där i början av Juni. Köpte det mesta som skötväska, amningskudde, Babywatcher, Bröstpump, sängkläder, täcke och kudde, Kläder, badbalja med insats m.m. var lite besviken av deras utbud av kläder till nyfödd, var inte så mkt att välja på.

• Line85
    Leonie88 skrev 2014-06-28 18:30:12 följande:

Var där i början av Juni. Köpte det mesta som skötväska, amningskudde, Babywatcher, Bröstpump, sängkläder, täcke och kudde, Kläder, badbalja med insats m.m. var lite besviken av deras utbud av kläder till nyfödd, var inte så mkt att välja på.

Jag skulle vilja se bilder på skötväskan om du har lust?
  • Längtan 86

Hej,

Vi var där för två veckor sen. Köpte massor av babykläder, några täcken, kuddar, sängkläder och filtar. Köpte även åkpåse, elektroniskt bröstpump, amningskudde, bärsele, babysleep, amningskupor, badtermometer, febertermometer, babygym, skötbädd, skötbädds överdrag, plastad frotté och frottéhanddukar.

Så det blev en hel del ????????

Det blev även lite babyoljor, salvor, puder, nässug, nappset( startpaket med olika nappflaskor)

• Gäst Tess
    Leonie88 skrev 2014-06-28 18:30:12 följande:
    Längtan 86 skrev 2014-06-28 20:26:43 följande:
    Hej,
    Vi var där för två veckor sen. Köpte massor av babykläder, några täcken, kuddar, sängkläder och filtar. Köpte även åkpåse, elektroniskt bröstpump, amningskudde, bärsele, babysleep, amningskupor, badtermometer, febertermometer, babygym, skötbädd, skötbädds överdrag, plastad frotté och frottéhanddukar.

Så det blev en hel del ????????

Det blev även lite babyoljor, salvor, puder, nässug, nappset( startpaket med olika nappflaskor)

Lägg gärna ut bilder och pris om ni kan, kul o veta

• marmik
    Line85 skrev 2014-07-01 20:29:13 följande:

Finns trappgrindar?

Ja det finns, tre eller om det var fyra olika :)
  • Lolita1

Jag kommer vara i vecka 17 då jag planerar att åka ner till Ullared.
    Tycker ni det är för tidigt för att handla allt? Jag tänkte köpa det mesta när jag åker ner just för att det ska löna sig. Dvs allt från salvor, skötunderlägg, flaskor osv osv.
    Det är ingenting som hinner torka tills ungen tittar ut?

• Line85
    Lolita1 skrev 2014-07-02 16:55:58 följande:

Jag kommer vara i vecka 17 då jag planerar att åka ner till Ullared.
    Tycker ni det är för tidigt för att handla allt? Jag tänkte köpa det mesta när jag åker ner just för att det ska löna sig. Dvs allt från salvor, skötunderlägg, flaskor osv osv.
    Det är ingenting som hinner torka tills ungen tittar ut?

Absolut ok, köp du! Jag kommer vara i v 19, och jag tycker det känns lagom man orkar ändå gå runt och känna på allt... Det vet man ju inte om man orkar senare!
Svar på tråden vad köpte ni på ullared?