• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • Erli
    Gäst Tess skrev 2014-10-16 19:17:52 följande:
    se bilder i tidigare kommentarer,  jag va där i Juni så la ut bilder o priser
    Andningslarm fanns där inte då, men billigt med baby vakt Philips, som jag ångra att jag inte köpte...

finns även kläder i strl 44 och mindre! köpte dock bara ett plagg i strl 44 som jag får sälja vidare nu får vår krabat har bara 12 dagar kvar..    smile5.gif
    Okej :)

Tänkte om det kommit in nya kläder sen dess. Var där i början på augusti men kollade inte så mycket på de mindre storlekarna, sonen har gått över till 74/80.

Har en Philips avent men vill gärna ha ett andningslarm till kommande bebisen, nojig som jag är ;)

Första killen föddes 6 v för tidigt och det finns stor risk att lillen i magen också gör det så tänkte utöka med ett par extra bodys och nån pyjamas till i 44/50 för säkerhets skull!
  • Mullan
    Gäst Tess skrev 2014-10-16 19:17:52 följande:
    se bilder i tidigare kommentarer,  jag va där i Juni så la ut bilder o priser
    Andningslarm fanns där inte då, men billigt med baby vakt Philips, som jag ångra att jag inte köpte...

finns även kläder i strl 44 och mindre! köpte dock bara ett plagg i strl 44 som jag får sälja vidare nu får vår krabat har bara 12 dagar kvar..    smile5.gif
    Jag gick hela tiden ut med min dotter och hon hade 44 när hon föddes :)
  • Gäst Tess
    Mullan skrev 2014-10-16 20:51:52 följande:
    Jag gick hela tiden ut med min dotter och hon hade 44 när hon föddes :)
    jasså, det blir det inte på min iallafall,
    har gjort 2st tul och det senaste förra veckan sa att det va 18%+
    kommer troligtvis sluta på 4200 ;-/ så vi får se....
  • Mullan
    Gäst Tess skrev 2014-10-16 23:00:55 följande:
    jasså, det blir det inte på min iallafall,
    har gjort 2st tul och det senaste förra veckan sa att det va 18%+
    kommer troligtvis sluta på 4200 ;-/ så vi får se....
    Lite olika från plagg till plagg men början är dom inte så utsträckta så då brukar mindre storlekar passa :) min va 49lång och vägde 3366 :) hade jag vart du så hade jag väntat några veckor med att sälja ;)

Lycka till med resten av graviditeten och förlossningen :)
  • Erli
    carolinheiner skrev 2014-11-02 06:37:40 följande:

Tavlor 25kr/st :) phpD3yKJi84024.jpg

Visst är de underbara! Har också 4st fast två mindre och två större ???? hittade även en tavla med ugglor som är som en måttstock för barn :)
  • Stampe

Det finns inte mycket kläder i 50-56 kanske lite mer när man vet vilket kön, men vi köpte neutralt och det blev 2par byxor 2pyamaser och strumpor

• Saltvatten

För er som ska till Ullared och babyshoppa så hade de åtminstone i veckan som gick fått in sina helt underbara ekologiska underlakan till spjälsäng och vagn/vagga. Kostar ca 60 kr/st.
    Vi köpte på oss runt 5-6 par såna då de är sååå underbart mjuka Glad

• Gäst Tess

för er som är med i Facebook, gå med i gruppen  Ullared-snackis
    man blir juh helt salig!!

Svar på tråden vad köpte ni på ullared?