• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • Stampe

Hej. Ska också till gekås snart. Är det någon som har lite bilder och ev pris på vad ni köpt där nu? Det jag vet att dem har är brio primo babyskydd och mycket billigare än i butik här. Så det kommer jag köpa.

Är det någon som har deras skötbord? Är det bra och vet ni pris?

• Stampe

Såg nu att saltvatten har skrivit pris på skötbordet. Är du nöjd med det? Stabilt?

• Mullan
    Stampe skrev 2014-09-23 18:57:04 följande:

Hej. Ska också till gekås snart. Är det någon som har lite bilder och ev pris på vad ni köpt där nu? Det jag vet att dem har är brio primo babyskydd och mycket billigare än i butik här. Så det kommer jag köpa.

Är det någon som har deras skötbord? Är det bra och vet ni pris?

Vet du ungefär vad babyskyddet med bas kostar?:)
  • Saltvatten
    Stampe skrev 2014-09-23 18:58:57 följande:
    Såg nu att saltvatten har skrivit pris på skötbordet. Är du nöjd med det? Stabilt?
    Mitt som jag har köpt står fortfarande nerpackat då jag ännu bara är i v20 Glad
    Men det som stod i butiken tyckte iaf jag kändes stabilt.
  • nötskalet
    Mullan skrev 2014-09-23 22:15:48 följande:
    Vet du ungefär vad babyskyddet med bas kostar?:)
    Jag var där i helgen och då kostade det 845 kr för enbart babskyddet, såg inte någon bas till..
  • Stampe

Har sett att de kommenterat på gekås sida att basen kostade 399kr

• Stampe
    Mullan skrev 2014-09-25 06:26:06 följande:

Då blir Ju inte det så billigt :)

jo. Bara basen kostar ca 699kr i tex barnvagnsaffär och bilstolen ca 1100-1300kr Här får du ju hela paketet med stol o bas för samma pris som bara stolen i en barnvagnsaffär.
  • Erli

Har suttit och kollat igenom hela tråden nu, tack för alla bilder och priser!

Jag ska till gekås i helgen med man och son, vi väntar även en lillebror som vi ska handla till.

Någon som vet om det finns andningslarm?

Skulle gärna se bilder på kläder från er som varit där nyligen, gärna om det finns i strl 44/50?

• Gäst Tess
    Erli skrev 2014-10-15 22:01:05 följande:
    Har suttit och kollat igenom hela tråden nu, tack för alla bilder och priser!
    Jag ska till gekås i helgen med man och son, vi väntar även en lillebror som vi ska handla till.
    Någon som vet om det finns andningslarm?
    Skulle gärna se bilder på kläder från er som varit där nyligen, gärna om det finns i strl 44/50?
    se bilder i tidigare kommentarer,  jag va där i Juni så la ut bilder o priser
    Andningslarm fanns där inte då, men billigt med baby vakt Philips, som jag ångra att jag inte köpte...

finns även kläder i strl 44 och mindre! köpte dock bara ett plagg i strl 44 som jag får sälja vidare nu får vår krabat har bara 12 dagar kvar..   
Svar på tråden vad köpte ni på ullared?