• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • tjej25

Jag gick all in och handlade huuuur mycket som helst när jag var där i helgen ;) 

Totalt gick allt på ca 13000kr.... Ska försöka skriva ner allt som vi köpte samt pris nu under långledigheten

Här är våra två fullproppade kundvagnar :D (dock saknas en gul gekås-påse som vi hade köpt dagen innan)

• Angdev
    tjej25 skrev 2014-05-26 21:50:46 följande:
    Jag gick all in och handlade huuuur mycket som helst när jag var där i helgen ;) 

Totalt gick allt på ca 13000kr.... Ska försöka skriva ner allt som vi köpte samt pris nu under långledigheten

Här är våra två fullproppade kundvagnar :D (dock saknas en gul gekås-påse som vi hade köpt dagen innan)

Herrejösses! :)

Gillar vinflaskan i högra vagnen
  • tjej25
    Angdev skrev 2014-05-26 22:03:33 följande:
    Herrejösses! :)

Gillar vinflaskan i högra vagnen smile5.gif
    Hehe jaa flaskan kommer verkligen till sin rätt ;) 
  • Angdev
    tjej25 skrev 2014-05-26 22:28:27 följande:
    Hehe jaa flaskan kommer verkligen till sin rätt ;) 
    Efter all den shoppingen så förstår jag det
  • tjej25
    Gäst Tess skrev 2014-06-03 15:52:18 följande:
    nån som vet om dom hade dr braun nappflaska?

Vi köpte flaska från mam, såg tyvärr inga dr braun när jag var där...
  • Gäst Tess
    tjej25 skrev 2014-06-04 13:53:11 följande:

Vi köpte flaska från mam, såg tyvärr inga dr braun när jag var där...

tack, jo det har jag sett att dom har mam

har dom Anti-Colic från mam? vad kosta den?

• Saltvatten

Jag var på Gekås idag och jag och maken passade då på att ta oss en liten tur på bebisavdelningen, men köpte inget.
    Såg dock en del som var både fint och prisvärt, t ex skötbäddarna för 149 kr och Babybjärn babysitter 999 kr. Nu jobbar ju min man där också så vi handlar ju det vi behöver sen till bebisen (just nu alias guppyn) med 10% rabatt Skrattande
    Fanns en del söta bäddset. Badbaljan kommer jag nog hellre köpa på IKEA, tycker deras är både billigare och ser bättre ut då den har lite gummiräfflor undertill för bättre stabilitet som jag inte tror den på Gekås hade. Men sen är det ju mycket annat som är billigt och som det är prisvärt att köpa om man ändå åker dit, som t ex nappar, MAM-produkter, tvättlappar o s v.

• Gäst Tess
    Saltvatten skrev 2014-06-06 11:35:13 följande:
    Jag var på Gekås idag och jag och maken passade då på att ta oss en liten tur på bebisavdelningen, men köpte inget.
    Såg dock en del som var både fint och prisvärt, t ex skötbäddarna för 149 kr och Babybjärn babysitter 999 kr. Nu jobbar ju min man där också så vi handlar ju det vi behöver sen till bebisen (just nu alias guppyn) med 10% rabatt Skrattande
    Fanns en del söta bäddset. Badbaljan kommer jag nog hellre köpa på IKEA, tycker deras är både billigare och ser bättre ut då den har lite gummiräfflor undertill för bättre stabilitet som jag inte tror den på Gekås hade. Men sen är det ju mycket annat som är billigt och som det är prisvärt att köpa om man ändå åker dit, som t ex nappar, MAM-produkter, tvättlappar o s v.

Åh hade fått shopping sjukan om jag eller min man jobbat där... hahaha
    så mycket man vill ha, jag ska dit nästa veckan, på fred
    är v 20 då.. så kommer bara bli nått plagg *vet ej kön ;-(

Bäddset och lite till sängen, kanske skötväska, vagn dinglis, och skötbädd

Allt det andra kommer sen...
    kommer köpa mycket begagnat på Loppis sidorna man är med på Facebook
    typ babybjörn, babysitter m.m

jag lägger upp bild och pris på det jag hittar

Svar på tråden vad köpte ni på ullared?