• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • Hedgehog

Jag var där i tisdags. Köpte skötbädd 99:-, 2 vita skötbäddsöverdrag, halklapp och tvättlappar m.m. Dem har nästan allt där! Jag tycker dem har riktigt bra priser. Vi har väldigt mycket saker kvar från första barnet dock, så behövde inte så mycket i denna vändan.

• Linc

Ska försöka åka dit i Februari :) Hoppas på att hitta massor med bebisprylar :)

• Elinors

Fina grejer alla köpt! ???? ska dit i februari och tänkte höra om någon som nyligen vart där vet ifall dem har ergobabys ekologiska bärsele? Och vilka färger den eventuellt finns i? Undrar också hur det är med barnvagnstillbehör såsom regnskydd, paraply/solskydd, myggnät, skötväska? Har en brio go 2014 men det är inte så noga att det är brios egna märke på tillbehören så länge det passar till den :)

• Saltvatten
    Elinors skrev 2015-01-02 20:41:57 följande:

Fina grejer alla köpt! ???? ska dit i februari och tänkte höra om någon som nyligen vart där vet ifall dem har ergobabys ekologiska bärsele? Och vilka färger den eventuellt finns i? Undrar också hur det är med barnvagnstillbehör såsom regnskydd, paraply/solskydd, myggnät, skötväska? Har en brio go 2014 men det är inte så noga att det är brios egna märke på tillbehören så länge det passar till den :)

Just den bärselen tror jag inte att de har. Sen är det svårt att förutsäga vad de kommer ha inne i butiken om en månad eller ens om en vecka då utbudet kan variera snabbt. Men det finns iaf just nu en del tillbehör som regnskydd, hjulskydd, åkpåsar o s v. Skötväskor finns men sen hur bra de är vågar jag inte svara på riktigt.
  • Elinors
    Saltvatten skrev 2015-01-03 03:50:36 följande:
    Just den bärselen tror jag inte att de har. Sen är det svårt att förutsäga vad de kommer ha inne i butiken om en månad eller ens om en vecka då utbudet kan variera snabbt. Men det finns iaf just nu en del tillbehör som regnskydd, hjulskydd, åkpåsar o s v. Skötväskor finns men sen hur bra de är vågar jag inte svara på riktigt.
    Tack för svar :) vi får helt enkelt åka ner och hoppas på det bästa ;)
  • Mullan

Nån som vet vad det kostar med refill till blöjhink? Har angelcare

• marmik
    Jordgubbarochmjölk skrev 2015-01-20 23:08:58 följande:

Åh längtar tills vi ska dit, nån gång i framtiden eftersom vi inte ens är gravida än Glad

Man måste inte vara gravid för att åka dit ... Flört
Svar på tråden vad köpte ni på ullared?