• Namine

vad köpte ni på ullared?

Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

• Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • Jordgubbarochmjölk
    marmik skrev 2015-01-21 13:19:13 följande:
    Man måste inte vara gravid för att åka dit ... Flört
    Haha ne det är ju sant men lite syftet var att åka dit och köpa babygrejer Glad Och känns konstigt att köpa saker när man inte ens vet om man kan bli det...
  • marmik

Nä det förstår jag men de har ju allt mellan himmel och jord :)

• Mirran

Ska på Ullared på lördag 24/1, blir spännande att se vad som finns. Hoppas på att hitta massa saker till lill*knodden.

• Stampe

En av de billigaste sakerna jag köpte till bebis är en stor ca 35cm hög kaninnalle från teddykompaniet super mjuk, den kostade 39.90kr i vanliga fall hade man nog fått ge närmre 200kr minst.

• Saltvatten

Har tyvärr inte tagit bild men var där häromdagen och fick tag i en jätteskön amningströja samt ett amningsnattlinne för totalt ca 190 kr Skrattande

• Mullan

Köpte säteskydd/sparkskydd till bilen för 39kr.

På lekia säljs axkids sånna för 300kr.

Så där sparade jag några kronor :)

• Mullan

Dom har ett som man bältar fast och sen hade dom ett från brio.

• Moolie

Jag var där i januari och var OTROLIGT missnöjd med utbudet. Har aldrig varit missnöjd med deras utbud tidigare... Köpte tre vita bodys och hygien-prylar som näsfrida, servetter, amningsnapp (eller vad det heter)... Riktigt klent och tråkigt...

Förvänta er inte ett himmelrike bara! Jag har inte så höga krav (faktiskt) knappt att priset behöver vara lägre... Men jag tar inte vad som helst bara för att jag ska...

Svar på tråden vad köpte ni på ullared?