• BigMami

Den stora MAKE-UP tråden!

Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m

• Svar på tråden Den stora MAKE-UP tråden!
  • mmjansson85
    BigMami skrev 2014-03-27 12:42:01 följande:

Lägg dem på en handduk ovanpå elementet Det gör jag och de torkar över en natt.
    Vi har tyvärr inga såna element. Som det är nu lägger jag dom på en handduk antingen på golvet eller på tvättmaskinen men då är dom tyvärr lite i vägen och kan råka ut för missöden.. Obestämd
  • Emmalinnéa
    BigMami skrev 2014-03-27 12:48:06 följande:

Då har jag inget mer bra tips... Absolut inte med hårtorken.. Du får uppfinna nåt värmeställ man kan hänga över elementet på något vis
    *pling* fick en idé!

Sätta på torktummlaren då blir det ju väldigt varmt i tvättrummet det borde fungera! 
  • mmjansson85
    Emmalinnéa skrev 2014-03-27 12:44:23 följande:
    www.kicks.se/kicks-/spray-cleaner-for-makeup-...#product-info-read-more

denna använder jag just nu och den fyller sitt syfte
    Jag använder bara balsam tycker det räcker och strippar inte äkta hår på de naturliga fetterna i stråna, dock använder jag inte äkta hår i penslar längre utan bara syntet. 
    Brukar tvätta dom innan jag lägger mig så får dom ligga tills nästa morgon och torka
    Okej den var ju riktigt billig! Dags att ta en sväng till Kicks snart tror jag. Flört
  • Nayshia

Tack för tipsen angående concealers! Tror jag ska börja med att prova Maybelline fit me.

• Emmalinnéa
    Emmalinnéa skrev 2014-03-27 13:44:02 följande:
    Var inte dessa fööööör söta?? vill ha!!
    för kinderna alltså
  • mmjansson85

Nån som kan nåt om Lip plumpers? Funkar dom verkligen?

• mmjansson85
    Jättefina :) är det creme eller puder ?
  • BigMami
    Emmalinnéa skrev 2014-03-27 12:52:01 följande:
    *pling* fick en idé! Sätta på torktummlaren då blir det ju väldigt varmt i tvättrummet det borde fungera! 

Stoppa inte borstarna i där bara!
  • BigMami

Jo jättesöta!💜 skulle kunna köpa en bara för burkens skull
Svar på tråden Den stora MAKE-UP tråden!