Den stora MAKE-UP tråden!
Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m
Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m
Nån som har testat Santhilea Magnetic Lash?
Min absoluta favorit foundation som håller jättebra, är lätt att applicera, oxiderar inte, täcker bra men ger ändå inte ett "onaturligt" intryck är Estee Lauders Double Wear.
Nu letar jag febrilt efter en bra primer för någon med lite torr hy, några förslag på vad jag kan testa?? Tar tacksamt emot tips på bra mascaror för de med långa men tunna ögonfransar Har varierat mellan Lancoms Hypnose, L'Oreals collagene Volyme och MaxFactors False Lash effect men tycker inte att någon av dem är "jättebra" :(
Jag kör på Bare Minerals foundation, rouge, ögonbryn = hemmalooken Jag ÄLSKAR att experimentera med smink och färger! Helger kan jag stå längre vid spegeln då jag annars har en ettåring som rycker och sliter i byxbenen
Då kör jag hela kittet med primer, foundation, concealer, puder, rouge, ögonbryn, eyeliner, skuggor 2-3 färger, ljus kajal, mascara, gloss... Ögonskuggsfärgerna blir oftast jordnära.. Ibland lilatonade.. Beror på humör.. Är jag hemma (alltså ska inte ut bland folk) så kan jag mixtra lite hursom med färger
ibland blir det bra ibland mindre bra.. Haha...