• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • LinneaJosie

Jag tycker att det är ett stort problem att alla resignar när de upptäcker att jag är bättre än dem. *blygsam* Hellre kukbilder än analfabeter.

• J  a d e d
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 16:26:55 följande:
    Jag tycker att det är ett stort problem att alla resignar när de upptäcker att jag är bättre än dem. *blygsam* Hellre kukbilder än analfabeter.
    Är du bättre än Smecker? Angelägen fråga.
  • VälforMulerad
    Så ska det låta! Nästan så att jag överväger att skaffa Wordfeud när chansen finns att utmana självsäkra spelare som msLJ ;)
  • LinneaJosie
    J a d e d skrev 2014-04-08 16:29:01 följande:
    Är du bättre än Smecker? Angelägen fråga.

Ja. På allt utom just wf...men det tar sig!
  • J  a d e d
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 16:32:57 följande:

Ja. På allt utom just wf...men det tar sig!
    Ge inte upp.
  • LinneaJosie
    VälforMulerad skrev 2014-04-08 16:32:08 följande:
    Så ska det låta! Nästan så att jag överväger att skaffa Wordfeud när chansen finns att utmana självsäkra spelare som msLJ ;)

Bara om du är bra och bjuder på en kukbild (valfri kuk).
  • LinneaJosie
    J a d e d skrev 2014-04-08 16:34:33 följande:
    Ge inte upp.

Aldrig. Med riktigt dålig sportsmannaanda och mycket dötid kommer man långt.
  • Schna

Åh, det är definitivt ett problem. Drömmer  *skryter blygsamt*
    It takes a fool to remain sane
  • Smecker

*host*
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • VälforMulerad
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 16:39:42 följande:

Bara om du är bra och bjuder på en kukbild (valfri kuk).
    Jag är grym, men det hela faller nog på kukbilden. Jag tycker erigerade penisar(slappa penisar är under min värdighet att ens kommentera!) ser ut som groteskt förvrängda och misslyckade försök till att föreställa "totempålar"; mitt ovanligt väl utvecklade sinne för estetisk gör detta anspråk helt enkelt omöjligt att uppfylla. Går det inte lika bra med en hästrumpa eller  babianbröstkorg?
Svar på tråden Wordfeud?