• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Acubens

Jäklar vad ni kan skriva, tog mig 5 minuter att kolla igenom tråden.

• submarine
    Smecker skrev 2014-04-08 05:20:38 följande:

Du skulle förmodligen bli ollad i ögat. Många FL-personer har varken hyfs eller förmågan att se skillnad på kön.
    Haha, huga :)
  • Kattpappa08

Jag förstår nu varför tjejen gillar att spela wordfeud

Kanske ska jag skaffa ett konto och "spela" jag med

• Ramiz

Jätte vanligt att tjejer resignar och killar bara vill sexchatta... Ett tag hade jag en bild på en stad.. Första frågan var alltid tjej el kille?

Jag vill bara spela å klämma in med nån käck kommentar om nått ord.

• J  a d e d

Jag har åtskilliga spel igång nu och inte fått överdrivet många kukbilder.

Gör jag nåt fel?

• Acubens
    Ramiz skrev 2014-04-08 14:47:28 följande:
    Jätte vanligt att tjejer resignar och killar bara vill sexchatta... Ett tag hade jag en bild på en stad.. Första frågan var alltid tjej el kille?

Jag vill bara spela å klämma in med nån käck kommentar om nått ord.
    Jag spelar med ca 20 samtidigt hela tiden, hälften slumpade. Kanske 1% av tjejerna som resignar, tycker jag inte är mycket direkt. Däremot är det ca 10% av killarna som resignar direkt. 
  • Ramiz
    Acubens skrev 2014-04-08 15:35:29 följande:
    Jag spelar med ca 20 samtidigt hela tiden, hälften slumpade. Kanske 1% av tjejerna som resignar, tycker jag inte är mycket direkt. Däremot är det ca 10% av killarna som resignar direkt. 

Antagligen resignar dom sig för att jag e tjej...?
  • Mudshark
    J a d e d skrev 2014-04-08 14:53:34 följande:
    Jag har åtskilliga spel igång nu och inte fått överdrivet många kukbilder.
    Gör jag nåt fel?
    Vore det inte enklare att bildgoogla på "kuk"? Så behöver du inte vänta på att på några via WF Skrattande
  • J  a d e d
    Mudshark skrev 2014-04-08 16:08:11 följande:
    Vore det inte enklare att bildgoogla på "kuk"? Så behöver du inte vänta på att på några via WF Skrattande
    Vilken kontroversiell idé. Tack!
Svar på tråden Wordfeud?