• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Smecker
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 19:24:40 följande:
    hahaha klart jag vågar. Är ju van vid att få smisk av dig sen tidigare så
    Promises, promises..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • LinneaJosie
    Smecker skrev 2014-04-08 19:09:19 följande:
    Du har rätt, jag har sjunkit från 74 till 70%.

Slow and steady wins the race! *flåsar i nacken*
  • Smecker
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 21:04:22 följande:
    Slow and steady wins the race! *flåsar i nacken*

Inte med de orden du lägger *påpekar*
  • sege70

Men vafan, var ju tvungen att prova. Nu har jag 10 spel med random helt vanliga o-nakna människor som jag måste slutföra.

• J  a d e d
    sege70 skrev 2014-04-08 21:06:06 följande:
    Men vafan, var ju tvungen att prova. Nu har jag 10 spel med random helt vanliga o-nakna människor som jag måste slutföra.
    *kram*
  • Anonym (wftjejen)

Jag spelar mycket wordfeud och har råkat ut för kukbilder som profilbild och killar som genast frågat min Kik. Och flera gånger tjejer som resignat direkt! Ett par trevliga killar som var lite mer diskreta och spelade oxå har jag fortsatt chatta och sexchatta med på Kik ;) Men kukbilder och direkta raggningar går fetbort.

• LinneaJosie
    Smecker skrev 2014-04-08 21:05:58 följande:
    Inte med de orden du lägger *påpekar*

Jag är full, that's why. Eller nä...jag var nog bara oinspirerad. Jag har redan använt upp dagens kvot av hjärnkapaciteten.
  • LinneaJosie
    Anonym (wftjejen) skrev 2014-04-08 21:11:43 följande:
    Jag spelar mycket wordfeud och har råkat ut för kukbilder som profilbild och killar som genast frågat min Kik. Och flera gånger tjejer som resignat direkt! Ett par trevliga killar som var lite mer diskreta och spelade oxå har jag fortsatt chatta och sexchatta med på Kik ;) Men kukbilder och direkta raggningar går fetbort.

Alltså vad är kik? *omodern*
  • UniqueSnowflake
    sege70 skrev 2014-04-08 21:06:06 följande:
    Jag har också bara spelat med normala. Kan inte några av er som postat mest här i tråden skriva ut era WFnick så man kan spela med er?
  • sege70
    J a d e d skrev 2014-04-08 21:11:17 följande:
    *kram*
    Tack, kan behövas nu när jag kommer spendera all ledig tid framför WF de närmaste 72 timmarna.
Svar på tråden Wordfeud?