• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Anonym (wftjejen)
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 21:14:09 följande:
    Alltså vad är kik? *omodern*

En anonym chatt-app på telefonen :)
  • submarine
    Anonym (wftjejen) skrev 2014-04-08 21:11:43 följande:
    Jag spelar mycket wordfeud och har råkat ut för kukbilder som profilbild och killar som genast frågat min Kik. Och flera gånger tjejer som resignat direkt! Ett par trevliga killar som var lite mer diskreta och spelade oxå har jag fortsatt chatta och sexchatta med på Kik ;) Men kukbilder och direkta raggningar går fetbort.
    Varför har jag inte fått spela med nån som dig än? Cool
  • LinneaJosie
    Anonym (wftjejen) skrev 2014-04-08 21:19:05 följande:
    En anonym chatt-app på telefonen :)

Ahaaa!
  • J  a d e d
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 21:14:09 följande:

Alltså vad är kik? *omodern*
    Hahahahaha.
    Förlåt. Det gick inte att hejda.
  • LinneaJosie
    J a d e d skrev 2014-04-08 21:21:27 följande:
    Hahahahaha. Förlåt. Det gick inte att hejda.

I aim to entertain
  • J  a d e d
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 21:46:30 följande:

I aim to entertain
    Min egen personligt högsta bedrift i ämnet är att sätta på och stänga av mobilen, ja jag kan logga in på wf med, så är det nån som är omodern är det väl ändå jag och jag håller därmed käft nu. Oskyldig
  • Acubens

Tykte mig höra quizkampen nämnas.. zenonT heter jag där. Känn er fria att utmana.

• Smecker
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-08 21:14:44 följande:
    Jag har också bara spelat med normala. Kan inte några av er som postat mest här i tråden skriva ut era WFnick så man kan spela med er?

Vilken bra idé, skriv ut ditt wf-nick så startar säkert någon ett spel.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Rikard

Den verkliga utmaningen är att ragga på själva brädet, med hjälp av de bokstäver man får, inte i chatten.

Svar på tråden Wordfeud?