• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Schna
    Smecker skrev 2014-04-08 16:49:26 följande:

*host*
    Jag är fortfarande skyldig min granne 100 spänn efter att hon vunnit mot dig tre gånger i rad!
    It takes a fool to remain sane
  • Äldre herreman
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 16:26:55 följande:

Jag tycker att det är ett stort problem att alla resignar när de upptäcker att jag är bättre än dem. *blygsam* Hellre kukbilder än analfabeter.

Ok, om jag vinner mot dig så skickar du mig en nudie. Om jag förlorar så får jag en nudie av dig.

Deal?
  • Smecker
    Schna skrev 2014-04-08 16:52:45 följande:
    Jag är fortfarande skyldig min granne 100 spänn efter att hon vunnit mot dig tre gånger i rad!

Hon är skyldig mig 50 spänn efter att jag låtit henne vinna 3 gånger i rad.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Schna
    Smecker skrev 2014-04-08 16:55:52 följande:

Hon är skyldig mig 50 spänn efter att jag låtit henne vinna 3 gånger i rad.

I knew it!!!1! Skrikandes
  • LinneaJosie
    Schna skrev 2014-04-08 16:48:34 följande:
    Åh, det är definitivt ett problem.   *skryter blygsamt*

Det är ensamt på toppen! Poor us
  • Schna

*fattig*

• LinneaJosie
    Smecker skrev 2014-04-08 16:49:26 följande:
    *host*

Näsduk?
  • LinneaJosie
    VälforMulerad skrev 2014-04-08 16:52:32 följande:
    Jag är grym, men det hela faller nog på kukbilden. Jag tycker erigerade penisar(slappa penisar är under min värdighet att ens kommentera!) ser ut som groteskt förvrängda och misslyckade försök till att föreställa "totempålar"; mitt ovanligt väl utvecklade sinne för estetisk gör detta anspråk helt enkelt omöjligt att uppfylla. Går det inte lika bra med en hästrumpa eller  babianbröstkorg?

Jag kan acceptera hästrumpan som ett lämpligt substitut.
  • LinneaJosie
    Äldre herreman skrev 2014-04-08 16:54:49 följande:
    Ok, om jag vinner mot dig så skickar du mig en nudie. Om jag förlorar så får jag en nudie av dig. Deal?

Nej, jag gillar bara pojkar.
  • Smecker
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 16:57:59 följande:
    Näsduk?

Inte efter att ha kollat statistiken *blygsam*
Svar på tråden Wordfeud?