• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • J  a d e d

Babianstjärt? *medlare av kompromisser*

• LinneaJosie
    Smecker skrev 2014-04-08 16:59:54 följande:
    Inte efter att ha kollat statistiken *blygsam*
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Någon ska ju vara undantaget också. Och vilket håll tycker du din kurva pekar åt?
  • LinneaJosie
    J a d e d skrev 2014-04-08 17:01:18 följande:
    Babianstjärt? *medlare av kompromisser*

Åh, en sån vill jag ha!
  • J  a d e d
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 17:02:10 följande:

Åh, en sån vill jag ha!
    Du kan få min.
  • Smecker
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 17:01:40 följande:
    Någon ska ju vara undantaget också. Och vilket håll tycker du din kurva pekar åt?

Samma som vanligt, den ligger stadigt.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • J  a d e d
    LinneaJosie skrev 2014-04-08 17:03:23 följande:

Gulle dej!
    Kyss
  • submarine
    Acubens skrev 2014-04-08 15:35:29 följande:
    Jag spelar med ca 20 samtidigt hela tiden, hälften slumpade. Kanske 1% av tjejerna som resignar, tycker jag inte är mycket direkt. Däremot är det ca 10% av killarna som resignar direkt. 
    För mig är det 95% av alla killar som resignar. Kanske ser jag hotfull ut? Glad
    Men iofs är det ju trevligt att spela med bara honor, jag är bara så fundersam till varför en del män går all in på wf? Den man spelar med kan ju bo var som helst i Sverige. Chansen till att få ett skjut för att man visar snabeln på wordfeud borde ligga nära noll. Jag kanske borde göra samma sak som ren research o se hur honorna reagerar Skrattande
  • UniqueSnowflake

DUM JÄVLA FRÅGA. Jag har bara spelat WF med IRL vänner. Hur gör man för att spela mot alla er unknowns därute?

• Nenne666
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-08 17:56:15 följande:
    DUM JÄVLA FRÅGA. Jag har bara spelat WF med IRL vänner. Hur gör man för att spela mot alla er unknowns därute?

Sök på ett specifikt nick. Nennegbg här:). Har samma på ruzzle och ordjakten också för den som vill:).
Svar på tråden Wordfeud?