• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • UniqueSnowflake
    submarine skrev 2014-04-06 22:38:52 följande:
    Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 
    Det är snarlikt på en pokerapp jag har. Många män med kukbilder, många kvinnor som ser ut som att de säljer sig. Men där på pokern kan man ju iaf chatta i separata rum, det lär man inte kunna på wordfeud.

Jag spelar gärna med dig, men jag vill inte uppge mitt WFnamn här :D
  • Smecker
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-07 13:30:19 följande:
    *sprutar kaffet på datorskärmen*

Käft..
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 13:36:24 följande:
    Mmm ja just det! *nickar*

Ja du vet ju.
    J a d e d skrev 2014-04-07 13:57:57 följande:
    Aaaaaa du är så satans kass. Pinsamt för dig.

Ja, jag vet. Bara massa kukar, pattar och värdelösa konsonanter.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Nenne666 skrev 2014-04-07 14:46:47 följande:
    Tycker det vart så länge och spelar aldrig mot random längre. Just för att alla killar ska tjöta mer än dom spelar. Men nennegbg' heter jag där. Spelar gärna!

Tycker det är tvärtom, varenda jävel från wf-tråden skall jiddra istället för att förlora. Liksom, kom igen, jag vill ha mina poäng.
  • J  a d e d
    Smecker skrev 2014-04-07 16:47:23 följande:

Tycker det är tvärtom, varenda jävel från wf-tråden skall jiddra istället för att förlora. Liksom, kom igen, jag vill ha mina poäng.
    Tja du kan ju spela mot mig i så fall. Jag chattar tamigfan aldrig och förlorar jämt
  • Smecker
    J a d e d skrev 2014-04-07 16:49:37 följande:
    Tja du kan ju spela mot mig i så fall. Jag chattar tamigfan aldrig och förlorar jämt

Och när du håller på att förlora så visar du kuken. Rätt smart taktik.
  • UniqueSnowflake
    ManiLund skrev 2014-04-07 14:27:02 följande:
    Ey, mannen! Om do ente legger ett ord nu jag dödar dig!

Typ så?

Lol OH NOO WHASHU GON DO!
  • J  a d e d
    Smecker skrev 2014-04-07 16:54:06 följande:

Och när du håller på att förlora så visar du kuken. Rätt smart taktik.
    Gillar du inte min kuk? Gråter
  • Smecker
    J a d e d skrev 2014-04-07 17:10:03 följande:
    Gillar du inte min kuk?

Den är PTV, jag föredrar PTH.
  • J  a d e d
    Smecker skrev 2014-04-07 17:13:51 följande:
    Den är PTV, jag föredrar PTH.

Jag förstår inte. Kan du illustrera med hjälp av bild?
  • Smecker
    J a d e d skrev 2014-04-07 17:18:01 följande:
    Jag förstår inte. Kan du illustrera med hjälp av bild?

Javisst, på wf.
Svar på tråden Wordfeud?