• submarine

Wordfeud?

Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 

• Svar på tråden Wordfeud?
  • Fjäril Vingad
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-09 18:01:14 följande:
    Man lämnar inte ut någon personlig info som ipnr eller riktigt namn om man gör det då?
    Vissa spelar ju i eget namn.

Jag har ingen lust att skriva ut mitt nick på WF här, men inboxa mig om du vill, jag gillar att spela även om jag inte är grymmast i världen på det.
  • InTheShadow
    submarine skrev 2014-04-06 22:38:52 följande:
    Va fan har hänt med wordfeud egentligen? Som kille är det helt omöjligt att spela mot någon annan kille, dom bara resignar direkt. Det är inte helt ovanligt med kukbilder heller. Ibland har jag turen att få spela mot en kvinna som inte resignar och man kan få spela klart en match, men även kvinnor har ibland en rumpbild eller liknande och dessa brukar i regel också resigna på en gång. Wtf? Har wordfeud blivit någon slags sexdejtingportal eller? Känns jävligt ovärt eftersom personerna kan ju vara bosatta precis var som helst i Sverige. Är det fler som upplever samma sak eller är det bara min telefon som har fått nått kåtvirus? 
    Va?!
    Min telefon lider verkligen inte av något virus, det inser jag nuSkrattande
  • Smecker

Jag är besviken. Vart är världen på väg.. 14 random spel och endast en (1) tuttbild. Vad fan tror folk, att wf är ett jävla spel eller?

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • InTheShadow
    Smecker skrev 2014-04-10 15:06:44 följande:
    Jag är besviken. Vart är världen på väg.. 14 random spel och endast en (1) tuttbild. Vad fan tror folk, att wf är ett jävla spel eller?

Just det!
  • Anonym (jag)

Ibland vaknar jag på natten och har svårt att somna om och tar då gärna ett spel. Då är det "intressanta" människor som hänger på Wf... mycket naket. Eftersom jag har en tecknad gubbe resignar alla tyvärr på en gång :D Då anar man att det inte är spelet som är grejen..

• Smecker
    InTheShadow skrev 2014-04-10 15:11:48 följande:
    Just det!

Spoiler alert!
  • InTheShadow
    Smecker skrev 2014-04-10 15:28:02 följande:
    Spoiler alert!

• Smecker

Och där kom första kukbilden. Nu kan jag somna lugnt, allt är som det alltid varit.

• Anonym (helt galet)
    Smecker skrev 2014-04-10 21:19:26 följande:
    Och där kom första kukbilden. Nu kan jag somna lugnt, allt är som det alltid varit.
    Det är helt galet att ett spel som väl även vänder sig till barn ??? har användare som visar könsorgan. Har inte de som driver spelet nått ansvar?
  • J  a d e d
    Anonym (helt galet) skrev 2014-04-10 22:07:18 följande:
    Det är helt galet att ett spel som väl även vänder sig till barn ??? har användare som visar könsorgan. Har inte de som driver spelet nått ansvar?
    Vad ska de göra, menar du?
    Det där faller snarare under föräldrarnas ansvar.
Svar på tråden Wordfeud?