• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • escapee
    semlan24 skrev 2014-05-16 12:49:07 följande:

Åh! Jag ska göra vul på måndag och då är jag i samma v som du!! Hoppas hoppas jag också får se nåt så fint :)
    Jag har också vul på måndag... Dock är ja bara i 6+2 då tror ja :/
  • Jhalie

Okej, nu har jag tagit nya prover och gjort nytt vul. Läkaren kunde se nåt som såg ut som graviditet men visste inte. Efter en stund såg hon inget alls igen. Inget blod och inget i äggledarna. Hcg värdena var oförändrade igen... Så på torsdag ska jag tillbaka och ta nya prover och på fredag blir det nytt vul igen. Blir inte klok på det här... Jobbigt

• escapee
    Jhalie skrev 2014-05-16 14:13:14 följande:

Okej, nu har jag tagit nya prover och gjort nytt vul. Läkaren kunde se nåt som såg ut som graviditet men visste inte. Efter en stund såg hon inget alls igen. Inget blod och inget i äggledarna. Hcg värdena var oförändrade igen... Så på torsdag ska jag tillbaka och ta nya prover och på fredag blir det nytt vul igen. Blir inte klok på det här... Jobbigt smile4.gif

Stackare ???? vart bor du om ja får fråga? Kram
  • Jhalie
    escapee skrev 2014-05-16 14:15:52 följande:
    Stackare ???? vart bor du om ja får fråga? Kram

I Norrköping. Varför?
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-16 14:33:35 följande:

I Norrköping. Varför? smile1.gif
    Med tanke på att du skrev om vårruset igår :) jag bor också i Norrköping. Eller ja lite utanför. Så tillhör också vrinnevi sjukhuset... Vilken läkare hade du?
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-16 14:33:35 följande:

I Norrköping. Varför? smile1.gif
    Förlåt de skulle givetvis inte ha varit några frågetecken efter stackare. La dit en ledsen gubbe men den blev visst bara frågetecken.
  • Jhalie
    escapee skrev 2014-05-16 14:46:29 följande:
    Förlåt de skulle givetvis inte ha varit några frågetecken efter stackare. La dit en ledsen gubbe men den blev visst bara frågetecken.

Ja okej. Först hade jag nån utländsk man. Hade lite svårt att förstå vad han sa och tyckte inte han var bra. Snabb som attan och berättade inget under tiden... Näsan log när han sa att det kanske var missfall.. Idag fick jag en kvinna som hette Olga som var hur gullig som helst. Noggrann och berätta om allt hon gjorde!
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-16 14:49:16 följande:

Ja okej. Först hade jag nån utländsk man. Hade lite svårt att förstå vad han sa och tyckte inte han var bra. Snabb som attan och berättade inget under tiden... Näsan log när han sa att det kanske var missfall.. Idag fick jag en kvinna som hette Olga som var hur gullig som helst. Noggrann och berätta om allt hon gjorde!
    Olga!!! Hon är jätte gullig! De var hon som bekräftade mitt missfall förra gången! Det är även henne som ja ska till på måndag å göra vul! Lite svårt att höra vad hon säger ibland. Men ändå bra
  • Jhalie
    escapee skrev 2014-05-16 14:51:47 följande:
    Olga!!! Hon är jätte gullig! De var hon som bekräftade mitt missfall förra gången! Det är även henne som ja ska till på måndag å göra vul! Lite svårt att höra vad hon säger ibland. Men ändå bra

Ja verkligen!! Fantastisk. Hoppas jag får henne på fredag oxå och inte mannen. Tyckte han var så hetsig:-/
Svar på tråden BF Januari 2015