• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Nr 3 på G

Mmm tror jag har 24/1 på den blivande morfaderns födelsedag men går väl över den här gången oxå  Tungan ute 

• mlisavvas1
    Nr 3 på G skrev 2014-05-16 21:28:09 följande:

Mmm tror jag har 24/1 på den blivande morfaderns födelsedag men går väl över den här gången oxå  Tungan ute 

Haha ja förmodligen :) Gick över tiden förra gången så ja jag antar att jag kan ställa in mig på de jag me :p
  • sissi81
    Youwontremember skrev 2014-05-16 20:38:30 följande:
    Det finns en BF-tråd Länken hittar du i trådstarten

sorry
  • Ems85
    Duochjag skrev 2014-05-16 19:29:48 följande:
    Åh vad avis jag blir på alla som får göra tidigt vul. Vill också! Har fått rosa och bruna flytningar idag,... Blir lite orolig. Surfar man på det kan det vara absolut inget men även dåligt... suck, ständigt denna oro :( Jhalie. Men fy så jobbig för dig! Håller tummarna att allt trots allt är bra.

Jag var på inskrivning igår, är i vecka 6 (5+3) och körde på lite extra om att jag är så orolig, bm va så otroligt go och rar och sa att hon skulle hitta på lite anledningar till varför jag skulle få göra ett tidigt vul så jag ska på vul 9/6 och sen ska jag till bm igen den 18/6 för att förhoppningsvis få lyssna på hjärtat. Så nöjd med den bm jag fick. Kan ju vara värt ett försök vid inskrivning en att oja sig lite extra :)
  • snerkan
    ilyaln skrev 2014-05-16 21:07:07 följande:
    På janusinfo är den klassificerad som 2:a, samma som bensodiazepiner. Jag hade nog ringt och hört med sjukvårdsupplysningen utifall att... www.janusinfo.se/Beslutsstod/Lakemedel-och-fo.../   Hoppas du kryar på dig snart :) 

Tack snälla för svaret! Jag låter hostmedicin vara, vågar inte chansa:s
  • Nr 3 på G
    Ems85 skrev 2014-05-16 22:32:06 följande:

Jag var på inskrivning igår, är i vecka 6 (5+3) och körde på lite extra om att jag är så orolig, bm va så otroligt go och rar och sa att hon skulle hitta på lite anledningar till varför jag skulle få göra ett tidigt vul så jag ska på vul 9/6 och sen ska jag till bm igen den 18/6 för att förhoppningsvis få lyssna på hjärtat. Så nöjd med den bm jag fick. Kan ju vara värt ett försök vid inskrivning en att oja sig lite extra :)
    Vill oxå ha lite extra kontroller har ju 3 MF i bagaget och är supernervös och det kan ju inte vara bra för lilla fröet så jag hoppas BM lyssnar på mig, kommer väl iofs få ett VUL i v 9-10 eftersom jag ska göra KUB men hade gärna kollat ännu tidigare (och ofta) 
  • Jhalie

Tack för allt stöd och omtanke från alla. Det betyder mycket.

Är ju inställd på att det är missfall, men vill bara få svar.

För allt är så konstigt, när ingen vet..

Hoppas veckan går fort och jag får veta snart.

Ha en trevlig helg alla

• RockTheRebell

Hej hej o trevlig helg :) tänkte på det med illamående. Min tidigare mammagrupp var flera hjälpa av 1 mariekex varje morgon. Grejen var att man skulle äta det innan man stått upp/satt sig upp alls

• RockTheRebell

Hej hej o trevlig helg :) tänkte på det med illamående. Min tidigare mammagrupp var flera hjälpa av 1 mariekex varje morgon. Grejen var att man skulle äta det innan man stått upp/satt sig upp alls

• mlisavvas1

Jag kan verkligen inte ta in att jag är gravid är så lycklig!!

Hur gammal är alla här inne? Och vart bor ni?

Svar på tråden BF Januari 2015