• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-16 15:00:02 följande:

Ja verkligen!! Fantastisk. Hoppas jag får henne på fredag oxå och inte mannen. Tyckte han var så hetsig:-/
    Olga jobbar rätt mycket :) speciellt med akut tiderna. Har fått henne nästan varje gång som jag åkt in akut. Så håller tummarna att du får henne igen.
  • Sunnan

Nu sällar även jag mig till de oroliga. Är v7+1 idag och har haft molvärk i nedre delen av buken hela dagen. Först mest höger sida, nu mer centralt. Ingen blödning dock.

• ilyaln
    Sunnan skrev 2014-05-16 15:12:32 följande:
    Nu sällar även jag mig till de oroliga. Är v7+1 idag och har haft molvärk i nedre delen av buken hela dagen. Först mest höger sida, nu mer centralt. Ingen blödning dock.
    Jag är i vecka 7+2 och precis som du beskriver hade jag det igår plus en hel del sammandragningar. Jag googlade och det står att i just den här veckan så växer livmodern rejält, så man kan både ha ont och blöda utan att det är nån fara. Idag kändes allt som vanligt igen. Det är nog ingen fara :)
  • sissi81

Det kan oxå värka när ägget fäster sig. Mycke händer i kroppen. Jag kan få en mer stickande känsla i vissa positioner.
  • Sunnan
    ilyaln skrev 2014-05-16 15:15:02 följande:
    Jag är i vecka 7+2 och precis som du beskriver hade jag det igår plus en hel del sammandragningar. Jag googlade och det står att i just den här veckan så växer livmodern rejält, så man kan både ha ont och blöda utan att det är nån fara. Idag kändes allt som vanligt igen. Det är nog ingen fara :)

Tack! <3
  • LängtansBlåaBlomma
    Det är helt normalt, tydligen ligamenten till livmodern som drar. Jag längtar efter att känna nåt sånt! Är också i 7+1 precis som du.
  • Duochjag

Åh vad avis jag blir på alla som får göra tidigt vul. Vill också! Har fått rosa och bruna flytningar idag,... Blir lite orolig. Surfar man på det kan det vara absolut inget men även dåligt... suck, ständigt denna oro :( Jhalie. Men fy så jobbig för dig! Håller tummarna att allt trots allt är bra.

• sourpussy

Hej... Två positiva test idag så är med här även om jag ändå känner mig orolig att nåt inte stämmer.

• Nr 3 på G
    Jhalie skrev 2014-05-16 14:13:14 följande:
    Okej, nu har jag tagit nya prover och gjort nytt vul. Läkaren kunde se nåt som såg ut som graviditet men visste inte. Efter en stund såg hon inget alls igen. Inget blod och inget i äggledarna. Hcg värdena var oförändrade igen... Så på torsdag ska jag tillbaka och ta nya prover och på fredag blir det nytt vul igen. Blir inte klok på det här... Jobbigt smile4.gif
    Fy vad jobbigt att inte få nåt 100% besked åt något håll, visst är det tungt att få ett negativt besked men då är det så iaf att inte veta och behöva leva med den nervpressen måste vara jättejobbigt. Kram och hoppas du får positiva besked nästa vecka
  • Fesitomo

Måste få gnälla av mig lite, har inte fått behålla någonting idag fast jag äter lergigan ska försöka med lite glass om en stund men har verkligen testat allt som jag kan komma på, jo citronvatten får stanna men hur mycket näring är det i det :( blä vad jag är trött på att må så här

Svar på tråden BF Januari 2015