BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Tänkte höra med er som har några försök bakom sig. Maj var vårt första försök och jag hade inga stora förhoppningar på att det skulle ta sig direkt och hade inga symptom sen så mensen kom inte som en överraskning. Men ändå har jag kännt mig lite nedstämd/ledsen, gissar att det är lite som med trisslotten att så länge man inte skrapar den kan man vara miljonär :) chansen fanns så länge inte mensen kom....
frågan, blir det lättare att hantera allt eftersom eller blir det bara samma/värre varje månad? Tänker att efter ex antal försök så blir det tungt att det inte tar sig men att själva processen är lättare när allt inte är så nytt? Satt och funderade bara. ...
Det gäller att kolla att det är den senaste listan. Den förra var inte den senaste, det fanns två på sidan 17. Ta den nedersta då den är mest ny. nakoma var sist in så det var inte mer konstigt än att lindgrenmaria91 tog den näst-nyaste listan.
Välkommen förresten, Boots!