BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Få ska inte mitt hopp vara ute men känns som den ska komma när som kändes lika förra månaden med och lite äckel varning flytningarna luktar sin om mensen ska komma bara att den är trög startad.
Gud vad härligt att du fick plus tull slut ju:).
Ja, mensen kom här också.. Igår.. Konstigt då jag inte kände några symtom på att den skulle komma, som jag alltid gör annars.. Börjar ju ALLTID få sjukt ont och får alltid ts utskrivna tabletter för smärtan.. Men inget denna månaden.. Första på säkert 1,5 år! Men aja... Jag stannar kvar i tråden och flyttar mig istället till den 26-28 Juni! Bättre lycka till er andra!! Väntar med spänning på många andra plus för er andra här!! Kram på er!
Gud vad härligt en busig litet barn.
Ne de är ju så kroppen är ett stort mysterium fattar inget jag själv har förälskat få barn nu i tre år med.
Ni som har oregelbunden mens och inte vet när ÄL och BIM är, hur gör ni med listan? Skriver ni inte upp er eller gissar ni lite?
Jag har inte skrivit upp mig för att jag inte vet när min ÄL kommer.
Håller med dig Miini nog är det lite underligt nog...
Här är vi iaf på ÄL + 4 å fruktansvärt otåliga! 
Ni andra då?