BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Åh, nu blev jag nervös... Var på toaletten nyss och fick ljusrosa blod på pappret. Inte mycket, men väldigt tydligt ändå. ÄL+9/10 idag. Antingen är mensen väldigt tidig eller så har jag kanske haft en nidblödning..? Hoppas, hoppas det inte kommer så mycket mer nu! Har någon av er haft en nidblödning?
Hade kraftiga hugg/värk i magen för tre dagar sedan, är det inte sent att ha en nidblödning tre dagar efter att ägget fäst?
BIM-lista 
Ja nu verkar det vara en period med massa väntan här
jag är då på ÄL + 6 idag å känner inte ett någe, lite ömma bröst men i övrigt har jag inte märkt nåt :-P så vi får väl se när tant röd behagar dyka upp, stadig temp på 36,6 iaf mot normalt 36,2 så vi ser ju om det stämmer och den dipper då innan mensen ska komma igång
hur går det för er andra att vänta?
Ja nu verkar det vara en period med massa väntan här
jag är då på ÄL + 6 idag å känner inte ett någe, lite ömma bröst men i övrigt har jag inte märkt nåt :-P så vi får väl se när tant röd behagar dyka upp, stadig temp på 36,6 iaf mot normalt 36,2 så vi ser ju om det stämmer och den dipper då innan mensen ska komma igång
hur går det för er andra att vänta?
Palmhjärtat Du kan ha äl flera dar efter äl flytningarna, bäst är att testa på. Du kan köpa clear blue rosa å dubbelkolla om du tror stickorna e otydliga. Då slösar du minimalt på dyra cb
Du kan också behöva byta testtid el testa två gånger om dan. Oavsett så sexa på regelbundet så sajfar ni iaf
Oftast har man ju äl om cykeln är regelbunden o normallång. Sen kan den ibland byta dag el enstaka mån utebli. Tror man kan söka om man inte haft äl på typ tre mån i rad eller nåt sådant
Nu är jag lite ledsen =( Min lillasyster (som har 2 barn) messa och fråga hur barntillverkningen går. Hon vet att vi har planer på att börja snart (försöker redan) men mer vet hon inte. Jag sa att det går okej. Hon sa att hon ska ta ut sin spiral 13/6 och då börja försöka på ett 3:e barn. Hon vill gärna att jag blir gravid innan men jag sa blir du gravid innan så blir du. Har en känsla att hon kommer att säga strax efter att de väntar barn så kommer hon få före. Känner bara att det är så oerhört jobbigt och ledsen =( Vet att hon prata om att försöka men hon prata om hösten men nu blir det tidigare.
Men försök å skit i testen lite, fortsätt testa men låt d inte styra likasom om du förstår, vänta inte m sexet osv utan fortsätt regelbundet Finns mååånga som plussat utan att ha fått pos äl test vännen