BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Ni som har oregelbunden mens och inte vet när ÄL och BIM är, hur gör ni med listan? Skriver ni inte upp er eller gissar ni lite?
Jag har inte skrivit upp mig för att jag inte vet när min ÄL kommer.
Har samma flytningar som jag alltid brukar ha efter ÄL. Har bim 9/6. Hade ägglossning i helgen. Betyder det att det är kört? Fan vill bara att det ska ta sig. De typ vattniga genomskinliga lite vita. Men har alltid så efter ÄL.
Ni som har haft MF, hur länge blödde ni och hur snabbt kom ägglossningen igång igen?
Jag började blöda i förrgår och blödde rejält hela dagen igår, idag är det bara lite bruna blödningar.. Vill så gärna börja försöka igen..
Vi har ju en son sen innan och har så smått börjat planera för ett bröllop nästa sommar, vill gärna ha en liten innan dess som helst ska vara i lämplig ålder för att dens föräldrar ska kunna ha ett roligt bröllop.. ;)
Håller tummarna för er alla som har BIM nu i dagarna!
Ni som har haft MF, hur länge blödde ni och hur snabbt kom ägglossningen igång igen?
Jag började blöda i förrgår och blödde rejält hela dagen igår, idag är det bara lite bruna blödningar.. Vill så gärna börja försöka igen..
Vi har ju en son sen innan och har så smått börjat planera för ett bröllop nästa sommar, vill gärna ha en liten innan dess som helst ska vara i lämplig ålder för att dens föräldrar ska kunna ha ett roligt bröllop.. ;)
Gravtest beställt nu :) men tänker inte testa före BIM...ska man vänta 9 månader på bäbis så kan jag nog vänta in BIM och nån dag till innan test ;) men visst är det segt!!??
Har så sjukt ömma boobisar också, känns som första veckorna jag ammade sonen, ilar och spänner liksom. Men kroppen kan ju va skengravid så jag tar inte ut nånting!
En styck anna Jag fick mf i v 6-7. Blödde som en lite rejälare mens, tog väl en fem dar... Började en lör å testade neg tors efter. Plussade direkt efter.