BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Äl+11 idag, testet var negativt. Räknar med mens imorgon men om den mot förmodan inte kommer blir det nytt test på lördag.
Det låter absolut som det kan vara ägget som fäste ;) håller tummarna!!
Då ska jag ha hoppet kvar fast de känns kört.
Som mensvärk och känns sin om mensen ska komma när som.
Hej, hoppar gärna in här :)
jag är 22 år och sambon 23, slutade med minipiller den 28/3 efter ätit dom i 8 år ca.
sen kändes det som en evighet att invänta mensen som till min förvåning kom redan den 25/4 då jag hade ställt in mig på att det kunde ta upp till ett år efter stoppet. Hade ÄL runt den 9/5 men pga skiftjobb för min del så gick vi bara om varandra,
Mensen kom den 22/5, som nu börjar ge med sig :) bör ha ÄL runt den 5/5 och BIM 19/5.. Här ska försökas även fast jag lyckades få kvälls/nattpassen runt Äl denna månad med :(.
verkar ju som jag har lyckats få en regelbunden cykel efter piller stoppet, men är lite orolig att det inte ska funka då jag har en heel del övervikt. någon annan som har det?
För övrigt jättekul att läsa alla inlägg, håll ut och kämpa på tjejer!
Någon får gärna lägga till mig på listan....Bim 25/6...fick plus i maj men mf redan i v 5...har snart blött klart(har inte blött mer än en mens) och hoppas att jag får äl som vanligt...känns som om kroppen redan e tillbaka i vanlig fas...!
BIM-lista 
Hej flickor!
Jag hoppar gärna in här och hoppas lite jag med. Plussade förra veckan men började tokblöda idag, v 5+0. Är helt säker på att det är ett Mf men tänkte vänta tills imorgon med att ta ett test, vill ge kroppen en ärlig chans att hinna sjunka i hCg.. hoppas i så fall att ägglossningen kommer igång snabbt så vi kan försöka igen.
Har en son som fyller 3 år nu i juni och nu vill vi väldigt gärna ha ett syskon till den lille busen..