• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-14 17:17:56 följande:
    Firepants är nyfiken på ALLA och ber ALLA kvinnor om privat kontakt. Bara så du vet. 
    Jo, men det är väl den ende här som inte sett några bröst ... förutom på bild här,
    Desperata killar är väl lika osexiga som fulla tjejer ...
  • Djuping
    Bröstlängtan skrev 2018-09-14 18:47:53 följande:
    Nej, är egentligen inte så ytlig...kvinnan bakom brösten är viktig för mig.

Älskar stora bröst om de sitter på en kvinna med djup.
    Du älskar stora bröst om de sitter på en kvinna med djup fitta?
  • Gaskarl
    Anonym (AnonymQuinna) skrev 2018-09-14 17:43:16 följande:

Oj.

Trodde ärligt att den där storleken inte existerade speciellt inte naturligt.

Finns det måhända en möjlighet att få skriva till dig privat?

Ett nej är helt okej. ;)

Men suck, det är jädra tjat på dig om PM i alla trådar där bilder visas som skulle kunna vara en kvinna.

Måste finnas någon annan sida för dig?

Själv är jag dock lite bitter över att jag inte är kvalificeras in i denna tråd[/quote]

Var inte bitter, den kappan klär ingen.. Försök att vara nöjd med det du har.. Får man sedan fråga vad du har för storlek på dina bröst?
  • Firepants
    Anonym (Hmm) skrev 2018-09-14 18:58:55 följande:

Jo, men det är väl den ende här som inte sett några bröst ... förutom på bild här,

Desperata killar är väl lika osexiga som fulla tjejer ...

Korrekt broder. Men någon gång går jag nog se ett par även jag.

Misstänker att även du har lite brist på bröst i din vardag med din underbara attityd. Puss på dig
  • Anonym (Hmm)
    Firepants skrev 2018-09-14 19:15:28 följande:
    Korrekt broder. Men någon gång går jag nog se ett par även jag.

Misstänker att även du har lite brist på bröst i din vardag med din underbara attityd. Puss på dig
    Du har faktiskt tvärfel ..är i och för sig särbo men ... min tjej vet att jag är en "bröstkille" och dessutom .. hon utnyttjar det ..
    Så  - bröst med styva knoppar råder det ingen brist på - live alltså
    Behöver inte dregla på nätet ... men gillar bröst ändå....
  • Bröstlängtan
    Djuping skrev 2018-09-14 19:00:43 följande:

Du älskar stora bröst om de sitter på en kvinna med djup fitta?

Det där var ytligt djup! Djup för mig handlar om hjärna, hjärta och själ!
  • Firepants
    Anonym (Hmm) skrev 2018-09-14 19:35:49 följande:

Du har faktiskt tvärfel ..är i och för sig särbo men ... min tjej vet att jag är en "bröstkille" och dessutom .. hon utnyttjar det ..

Så  - bröst med styva knoppar råder det ingen brist på - live alltså

Behöver inte dregla på nätet ... men gillar bröst ändå....

Ironin i det du skriver och att du är inne i en brösttråd är ju bara för mycket.

Haha
  • Anonym (AnonymQuinna)
    Gaskarl skrev 2018-09-14 19:04:34 följande:
    Men suck, det är jädra tjat på dig om PM i alla trådar där bilder visas som skulle kunna vara en kvinna.

Måste finnas någon annan sida för dig?

Själv är jag dock lite bitter över att jag inte är kvalificeras in i denna tråd[/quote]

Var inte bitter, den kappan klär ingen.. Försök att vara nöjd med det du har.. Får man sedan fråga vad du har för storlek på dina bröst?
    Var lite med glimten i ögat att jag var bitter, uppskattar också bilderna som postats.
    Är estetiskt vackert och har ibland önskat att man kanske haft större men när man pratat med väninnor med större byst så verkar väldigt jobbigt.
  • Anonym (P)

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Helt underbara bröst!

• Anonym (J)

Tack för allt positivt, jag kan med andra ord fortsätta vara stolt över dessa två